Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: köpes
Läst 1535 ggr
Cobbar
0

Cobsto född -09 eller -08

Har du ett sto, föl eller 1-åring som blir över ponnymåttet till salu? 

Hör isåfall gärna av dig med mer info, kanske har du den som jag söker!Glad

MVH/ Jessica

[Hallonqvist]
0

Hejsan och välkommen hit Glad
Förvisso har jag en -09:a, men jag tycker det är svårt nästintill omöjligt att sia om vuxna mankhöjder på alla unghästar. De som jag trott blir maxade D har vuxit över. Och dom jag trodde skulle bli stora stannade på ponnymått. 09:ans helsyskon har alla väldigt olika mankhöjd. Hingstarna växer över men jag tror stona stannar på D. Är det jätteviktigt med mankhöjden eller har du andra önskelmål utöver? Tänkte man kunde spåna runt lite bland bekantingarna.

Wcob
0

#0  Jag har ett sto modell större f-09 till salu. Har du tänkt skaffa en cob-kompis till din "lilla" häst? :)

Idhults Welsh Cob Stuteri - www.welshcob.se

Cobbar
0

Tack! Jag vill gärna att min nästa cob, liksom den jag redan har, är av modell större, alltså inte ponny! Kommer antagligen att ta något föl efter henne också så hon bör passa för avel med tanke på stam, exteriör o.s.v. Har precis mailat dig en förfrågan på din hemsida innan jag såg att du svarat här !Flört Ja jag tar tacksamt emot tips om du vet någon annan som också har!

Johanna: Ja jag funderar på det….har man en cob vill man lätt ha flera känns det som, eller vad säger du?!FlörtSkrattande Är det Ffansi som du menar? Hon är ju jättefin,Glad vad tror du hamnar på för mkh?

Wcob
0

…det kan lätt bli så, ja Cool

Det var inte Ffansi jag främst tänkte på faktiskt. Mailar dig senare ikväll!

Idhults Welsh Cob Stuteri - www.welshcob.se

Fourjoy
0

Stuteri Fiffilura har flera fina cobbar till salu

Edition
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett cobsto född -09 till salu.

Hon heter Edition´s Miss Ess, hon blir ca 153 cm.

Jag har även ett 2 års sto som också blir stor.

Båda med utmärkta rörelser.

Ev.finns det äldre ston också till salu.

Cobbar
0

Ok, jag har kollat på din hemsida men kunde inte hitta Miss Ess där, tänkte hitta lite mer info om henne, stamtavla o.s.v Men du kanske kan maila mig istället, med mer info samt även om 2-åringen gärna med bild, eller om hon finns på hemsidan!?Glad

PernillaJ
0