Filmer på trimmning?
Jag vet att det inte bara är jag som frågat efter bilder på trimmade ponnyer lla sektioner. Jag blev inspirerad av en filmtråd på Connemara i fokus där de filmar hur hästarna ska trimmas!
Finns det någon som skulle vilja ta sig frihet att frisera någon liten ponny som har vildvuxen man och svans efter sommaren och lägga upp här?! :D
Kan någon filma så kan jag gärna ta mig friheten att klippa ihop det till en film! =)
Hakuna matata!
sorry..här kan jag inte hjälpa till…har ingen vildvuxen…
Ja det hade jag med velat se en sånn film. 
Jag har "tyvärr" ingen ponny här hemma med vildvuxen man (eller jo min fina Mille, men hans man rör vi inte <3) och sedan är jag inte heller 100 på hur de verkligen ska trimmas efter konstens alla regler =)
Johan Becker - Ekbäckens stuteri (om jag inte minns helt fel) hade en kurs i hur man trimmar Welsh manar förr, hade varit kul med en linande igen om inte annat^^
Men ni som har tid, ork och lust får banne mig hjälpa oss här nu! :D Jag har bidragit med en artickel hur man ställer upp hästarna - nu får ni visa hur man trimmar dem!!!
Hakuna matata!

Det hade ju varit toppen med en film. Tyvärr kan jag ej trimma men en vildvuxen man kan jag bidra med. Han ska ställas ut i oktober så det hade varit perfekt om någon skulle hinna slänga ihop en film innan dess, så kanske vi kan hindra en domares hjärtinfarkt