2009-09-09 kl 09.09
Helt onödigt inlägg jag vet.
God morgon!
Men lite klurigt!

Godmorgon själv
Jag går fortfarande o småler efter min otoroliga dag igår…….
Kom en dam o titta på wm till salu, när hon åkte så hade hon köpt 4st!!!!! Helt otroligt
1st sto o 3 årsföl, blir lite lättare att åka till wales nu!

God morgon eller god middag kanske man ska säga nu .
Här har jag uppdaterat hemsidan och har klippt ena russet som tävlar , hemskt vilken päls hon hade satt.
Idag ska hovlsagran komma och vi ska verka hingstarna , får väl se vad de tycker om det i dag , får bara hoppas att vädret håller uppe inte så kul att stå ute i regn och verka dem ..
#3 Grattis!! det var inte illa, tänk om alla köpare var så!! fyller du på lagret på Fayre Oaks nu?
Har precis fixat HP rosett order till lokalutställningen i Haninge…sen ska jag fortsätta sy på Wales täcket till Årets ponny….
I övrigt är det strålande sol och varmt! här, ponnyerna är nöjda med att bara njuta av vädret, dom vet väl vad som väntar framöver…. vinterpälsen har redan så smått börjat komma igång och täckena ligger rena och fina och väntar på kallare och sämre väder……ikväll väntar Pay and jump i Sorunda…
någon bild kanske dyker upp i morgon…

Vilken Flax du hade Sting! Skicka hit henne här! Kan man ha sån tur jag skulle vilja va i det läget inför en Wales resa!