welsh mountain på väg hem
Idag fick jag veta att mitt nya wm sto kommer på onsdag nästa vecka!! Köpt ifrån holland stuteri Vennebos, detta är den 4 e wm därifrån för mig!
Vennebos Pearly Promise heter hon e Pendock Mirage u V Pom-pom, dräktig m Blanche Gwillym
Bästa resultat är 5a på RW som 2åring!
Nu måste jag bara berätta för min man!
hua..lycka till!!! här börjar förklaringarna om varför vi behövde köpa en till ta slut….
åtminstonde de trovärdiga…
Jättefin dam!!

#0 grattis till ett vackert sto.
#1 jag har fullt upp med att kunna förklara för min man varför jag inte tänker sälja fölungen just nu i lågkonjunkturen
hon blir klar tills en köpare dyker upp 

Ja men så där är det här hemma hela tiden, då säger jag bara när dom står här på stallplan - men det sa jag ju!!! Du kommer ju aldrig ihåg något eller lyssnar du inte? - har fungerat flera gånger faktiskt!

Tänkte bara förvarna att om din tjej en dag är putts väck från hagen så har hon fått ett nytt kärleksfullt hem… (A)
Hakuna matata!
….åh, alla förklaringar man dragit hemma…
otroligt att dom "gått igenom" en del……fast man har ju utelämnat en hel del…det han inte vet mår han inte dåligt över….
#2 du får säga att du "tjänar" mer på att sälja sedan när det inte är dåliga tider….
sånt brukar gå hem…

En kanon snygg tjej.. Grattis å lycka till med henne..
Kramar från oss

Väldigt vackert sto!
I min familj är det alltid tvärtom, jag och Madde vill sälja medans maken vill spara allt vi föder upp…..
Oj så snygg, kanske du skulle kunna råååka skicka den upp till norrland?.. ;-)

jag har hennes 1åriga dotter här hemma,
du kanske vill köpa henne?
mvh ingrid
PS Glömde jag att säga att jag har köpt ett cobhingst föl av susanne?
Linners Hedwr
O Nästa vecka åker jag till wales m en tom plånbok
3 olika cobstuterier är inbokade

Tänk så olika det kan vara.
Min hästallergiske man tycker att jag borde skaffa egen hingst så att jag slipper köra runt på stona hela somrarna
.