Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: welshar-på-väg
Läst 3772 ggr
sting
0

welsh mountain på väg hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick jag veta att mitt nya wm sto kommer på onsdag nästa vecka!! Köpt ifrån holland stuteri Vennebos, detta är den 4 e wm därifrån för mig!

Vennebos Pearly Promise heter hon e Pendock Mirage u V Pom-pom, dräktig m Blanche Gwillym

Bästa resultat är 5a på RW som 2åring!

Nu måste jag bara berätta för min man!

Fourjoy
0

hua..lycka till!!!  här börjar förklaringarna om varför vi behövde köpa en till ta slut….Flört  åtminstonde de trovärdiga…Skrattande

Jättefin dam!!

Lorita
0

#0 grattis till ett vackert sto.

#1 jag har fullt upp med att kunna förklara för min man varför jag inte tänker sälja fölungen just nu i lågkonjunkturen Obestämd hon blir klar tills en köpare dyker upp Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Arhults
0

Ja men så där är det här hemma hela tiden, då säger jag bara när dom står här på stallplan - men det sa jag ju!!! Du kommer ju aldrig ihåg något eller lyssnar du inte? - har fungerat flera gånger faktiskt!OskyldigSkäms

Elshira
0

Tänkte bara förvarna att om din tjej en dag är putts väck från hagen så har hon fått ett nytt kärleksfullt hem… (A)

Hakuna matata!

Fourjoy
0

….åh, alla förklaringar man dragit hemma…Skäms  otroligt att dom "gått igenom" en del……fast man har ju utelämnat en hel del…det han inte vet mår han inte dåligt över….Oskyldig

#2 du får säga att du "tjänar" mer på att sälja sedan när det inte är dåliga tider…. Oskyldig  sånt brukar gå hem…

Petra-Stark
0

En kanon snygg tjej.. Grattis å lycka till med henne..

Kramar från oss

Izzi
0

Väldigt vackert sto!

[Hallonqvist]
0

I min familj är det alltid tvärtom, jag och Madde vill sälja medans maken vill spara allt vi föder upp…..

Houdini
0

Oj så snygg, kanske du skulle kunna råååka skicka den upp till norrland?.. ;-)

sting
0

jag har hennes 1åriga dotter här hemma,

du kanske vill köpa henne?

mvh ingrid

PS Glömde jag att säga att jag har köpt ett cobhingst föl av susanne?

Linners Hedwr

O Nästa vecka åker jag till wales m en tom plånbok

3 olika cobstuterier är inbokade

Annette
0

Tänk så olika det kan vara.

Min hästallergiske man tycker att jag borde skaffa egen hingst så att jag slipper köra runt på stona hela somrarna Glad.