Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettutställning-premiering
Läst 1454 ggr
Fidelina
0

Vinnare i Tyskland

Jag har hittat ett tyskt welshponnyforum på youtube, där de bla lagt ut filmer från deras riks (om jag förstått rätt….) 2009: 

http://www.youtube.com/user/WelshPonyForum

Tänkte att kanske någon mer ville kika….

WinterPrince
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gaah! Skulle aldrig vilja visa ett föl på detta sättet!

Fidelina
0

Nej….

Intressant är också att titta på visarnas klädval i flera av filmerna de lagt upp.

Fourjoy
0

Hua!! vilken röra och en stor olycksrisk…Förvånad

Edition
0

Förr på premieringar visade vi alltid fölen lösa.

Varför det blev ändring på detta var säkert att det hände olycker både bland publiken och hästarna.

Arhults
0

Så visar man föl i Holland också! Vinnaren var från Shore Brooks stuteriet Holland!

Man gör inte så stor affär av det hela nere i Europa som vi gör här i Sverige, dom verkar mer ha en attityd, det som händer händer!

WinterPrince
0

#5… händer det mycket olyckor där nere?

Arhults
0

# Jag har aldrig sett några men ibland är det så man svimmar när man ser hur säkerheten är, vi tänker liksom helt annorlunda här i Sverige!

Fourjoy
0

jag skulle mest vara orolig att min fölis skulle vandra iväg till något annat sto och få sig en känga….tänk ett ställe som RIKS med hingstar, ston blandat vilken katastrof det kunde bli om det sprang fölisar lösa……den grå på filmen är inte alls intresserad av att hålla sig till mamma…

Elshira
0

Mina föl här hemma går utan problem ett par hundra meter ifrån mamma om de får bestämma redan vid ca 1-2 månaders ålder xD

Hakuna matata!