Vilka ska till Håcksvik?
Hejsan,
Tänkte bara fråga vilka som ska till Håcksvik och vad det är för raser samt vad hästarna heter som ni ska visa? :)
Jag ska visa min Welshponny sek. B Heingeskogs Juvel (9 år) och min systers Gotlandsruss Lina Mo (12 år) kommer jag också troligtvis visa:) Det ska bli jätte roligt! :)
På första bilden: Juvel.
på andra bilden: Lina Mo.

Vi åker med nästan alla våra hästar, bara en stackare som får vara kvar hemma! Det blir alltså: Ias Rosette-09 sek C, Derwen Queen Zamora-07 Sek D, Fjordglimts Isabella-97 sek D, Vallas Caracas-92 sek D och Aqua-07 Ardenner!
Det blir spännande imorgon, hoppas bara att vi får lite bättre väder än idag…
Undra om inte jag har massa bilder på Zamora som föl! Fast jag har för mig att hon redan då var såld till nån tjej i wales så jag är osäker på om det är samma häst. Har du något kort på henne?
När jag kollade igen så ser jag ju att hon visst finns med… Hur kunde jag missa det?!? På två kort dessutom!
Jag håller tummarna allt vad jag kan för Mborvall idag, då hon skall visa sina fina cobbar!!!
Jag såg er idag!
Men inte lätt å visa upp en häst fint i det vädret eller hur….
Kändes som att det var nån som sträva efter att behöva stanna till BIS. Det var mer en bestraffning än pris idag Ha ha ha
Jag är rätt nöjd efter omständigheterna.

#9 Jag såg dig och din lilla Welshponny idag! :D För visst var det du som visade Sweet as Sugar?? :) Jätte söööt!!! :) Han kom väl rätt bra om jag inte minns fel? :)
Vem blev BIS?
Hon, Sweet as Sugar är ett sto. =) Så när det var inte vi som vann ringen. Men det var vi som kom 4:a. Den andra lilla fuxen som va med.
Sockan hann å tröttna på alltihop innan vi fick komma in. Jobbigt i regnet. Så skritten och traven blev usel.
Vem Bis blev vet jag inte, vi åkte så fort vi lastat….

#13 oj, sorry, jag menar hon men skrev han xD hehe … Okej, ja det var lite jobbigt i regnet men sen när jag visade syrrans russ så slutade det regna lite men under Welshklassen så regnade det mycket! När jag hade visat syrrans russ, så åkte vi hem så jag vet inte vem som blev BIS.

En avkomma efter vår hingst Leuns Velds Elegant RP135, hon är 2 år och fick 43 p 99898 Grattis till ägaren och uppfödaren!
Någon som har bilder?