Massor av smileysar!
Tråd tillägnad Ragnhild…
… och alla andra som ääälskar smileysar!
Barnsliga jag hittade precis en jääätterolig nålad tråd på en grannsajt. Kolla här. En massa kuliga typer.

Hihi.
Jag är oxå anti smileysar, tycker de representerar språklig torftighet - kan jag inte göra mig förstådd utan animation får det vara.
Fast ibland är de lattjo.
Jag måste (ytterst motvilligt)
tillstå att jag tycker att dom är lite roliga
) MEN jag tycker att dom används på tok för ofta.
Personligen vill jag uttrycka mig på ett sådant sätt att det framgår av min text vad jag vill förmedla. I långa loppet blir det tråkigt att läsa en text som är "beströdd" av smileysar.
en som jag är lite förtjust i är
men som sagt, annar kan det räcka
, ja ni ser ju själva!!!
OJJJJJ!! vad många
jag tycker det är roligt men det får inte bli för mycket av dom….bananen är ball…

Som sagt inte mina favoriter, men den här var så…..glad!

#9 Jaha? Och? På min dator kommer det bara upp en tom ruta med ett rött kryss. Inte så värst glatt där inte!
Sajtvärdarna: Det verkar ju faktiskt vara en hel del som använder smileysarna härifrån. Kan man tänka sig att nåla tråden eller är det "fjompigt"?

nu då…………………..
Jag får hoppas att det är min dator som har spunk för jag ser int en enda bild… Sen har vi servern i Holland och ofta kan jag inte se saker som andra kan se.
Även ni som har problem med att se kan ha olika webbläsare. Om nån med Explorer lägger upp en bild så är det inte säkert att Safari kan läsa den o vice versa.
By the way, tråden är nålad på ZABAs begäran men jag tog mig friheten att ändra titeln så att även nya kan förstå vad tråden handlar om. Hoppas det var ok!
#12 Självklart helt okej med titeländring.
Herregud vad härliga! ;)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
kan man använda dom här i msn på nått sätt?

Den här var ball!!
*UP* kanske kan nålas?

Släpper nålen på denna tråd då de flesta föl förmodligen fötts nu och tråden blivit inaktiv.
Släpper även smiley-tråden för tillfället. Sök-funktionen är mycket användbar och ibland behöver trådarna försvinna för att dom ska synas och bli saknade. 

eller om man blir arg
så kan man skrika lite
men dom som rör sig gillar jag inte