Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: utställning-premiering
Läst 2893 ggr
Elshira
0

Bilder på Lord Milligan

Jag brukar själv ta hundatals foton på både mina och andras hästar…

Men under lördagen den 8/8 så sprang jag ju själv som en idiot med min kille och därför efterlyser jag bilder på honom från ALLA som tog bilder på honom! Bilder på honom uppställd - men framför allt i traven!

Molstabergs Lord Milligan katalognummer 54

Sec. A hingst, 4 år, skimmel  med 4 höga strumpor.

Han hade svart träns med mässing (alltså inte hans brorsa Lysander som hade brunt och nr 55).

Bästa Sec. A hingst

Så har du bilder på min kille så skriv din hemside adress här eller i ett PM!

Hakuna matata!

Hannapanna
0

KOlla i min tråd "bilder från RIKS -09" där finns en länk till bilder!

Elshira
0

Dig fick jag visitkort av =)

Men vill ha meeer meeeeer *mouwahahah*

Hakuna matata!

Frida-E
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder på Lord Milligan! Inte världens bästa men ändå..! Skrattande

Frida-E
0

Hmm jag har flera bilder men det tar evigheter att ladda upp dem.. Om du pm:ar mig din email kan jag skicka alla mina bilder på honom dit.

Elshira
0

Absolut =) Jag skickar ett pm med min mail!

Finns det fler "okända" fotografer som har några enstaka bilder kanske?

Hakuna matata!

Hannapanna
0

#2 Av mig fick du ingen visitkort. Gav inget till nån då jag nyss bytt mail så korten stämmer ju inte.. :)

Izzi
0

Jag har ett par bilder på honom.

Izzi
0

En till.

jojjehanna
0

Jag har massor. Borde lägga ut dem NU men har tyvärr för mycket att göra med att bla skriva texter så det får bli om åtminstone några dagar…

ylle
0

Vilken härlig kille Du har!!!!  Mums!   Fick tyvärr ingen bild alls av honom.  Fint visad!!!!

Elshira
0

Tack så mycket! Synd bara att han inte skötte sig lika bra i ringen som utanför… Hans "pojkfasoner" har börjat avta de senaste månaderna men i ringen så blev det väll lite myket som hände för honom… Han har ju inte lämnat stallet på nästan 2 år, så jag får väll ha lite förståelse för honom :)

Men glad är jag för det! Mille gick mot Splendid som 2-åring och Spelndid tog hem hela utställningen då… Men nu fick jag min revanch ;) Gissa om jag vart förvånad när de ropade upp mig till uppställning först… :D

Har för övrigt PMat alla ni som hade bilder! =)

Hakuna matata!

ZABA
0

Gör ett litet trådkap och tipsar om bilder från duktiga finska fotografen Leena Kahisaari. Kolla här! Kanske finns det någon på Molstabergs Lord Milligan också…

Elshira
0

Du behöver inte lägga in om Leena Kahisaari i alla trådar ang. bilder ;P Tyvärr hade hon bara en bild på honom dock…

Hakuna matata!

Caspianowner
0

# 8 aahh så klockren. Förlåt mig äg vem du nu ör,Den borde vara min.

ZABA
0

#13 Jo, jag kände behovet av att lägga in om Leena Kahisaari's bilder i alla trådar.

Nu ska jag hålla Tyst.

Elshira
0

#14 han är ju min kille ;) Mig som du köpte visningstränsen ifrån! :D

Hakuna matata!

Caspianowner
0

# 16

Nej …… inte honom också Gråter

ingen rättvisa här inte  Skrattande

Elshira
0

Haha ;D

Hakuna matata!

Elshira
0

Johanna jag vill ha dina bilder!!! :D Tänkte slänga med några gammla bilder på honom med, men väntar ivrigt på att de nya ska komma upp ^.^

Hakuna matata!

jojjehanna
0

Toppen! Jag har bara haft massor att göra med att enbart få ihop text + bild till Ridsport. Kommit i säng vid 2 och 3 på nätterna och sen upp för att jobba eller vara hemmamamma med två småbarn. Gäsp! Men jag gör mitt bästa för att skynda mig även om det inte märks…

Fourjoy
0

…väntar man på något gott….Flört  jag kan lova att bilderna är värda att vänta på….. vet jojjehanna vilket nr av Ridsport artikel kommer i? den får man bara inte missa….

Elshira
0

Jo jag vet att du har mycket att göra, och jag är säker på att de är väl värda att vänta på :D

Hakuna matata!

jojjehanna
0

#21 nästa nr som kommer på torsdag till prenumeranter och på lördag i affären.

Fourjoy
0

…då ska jag se till att knipa ett nummer…Flört eller kanske tom två…