Bilder från RIKS -09
Nu har jag laddat upp mina bilder.. Och jag har verkligen laddat upp ALLA bilder för jag hinner inte med annars.. ;)
Kolla HÄR!
På den sidan ni kommer till där så kan ni välja mellan tre album.. have a nice time.
Tack och gonatt för mig!
Vilka vackra bilder!!
Finfina bilder! Hur gör jag om jag vill beställa ett gäng?
#11 Jag har skickat ett privat meddelande :)
FINA BILDER!!!! jag tycker Jack ser biffigare ut på bild än i verkligheten….
fast vad brukar dom säga? kameran lägger på 10 kg?…

jag vill oxå beställa =)
Jag skulle vilja beställa ett gäng bilder oxå, hur gör man?
#13 haha ja men visst ska kameran lägga på några kilo! :D Ja hur som helst så är han otroligt snygg både på bild och i verkligheten ;)
#14 o #15 Jag har PMat er!
Gör ett litet trådkap och tipsar om bilder från duktiga finska fotografen Leena Kahisaari. Kolla här!
Har ni alla fått ett privat mess från mej?
#18 Nej, inte jag…

Jojjehanna när kommer dina bilder? Har du bilder på Waldemar så vill jag ha provbilder!
…jag har fått pm….men har så svårt att bestämma mig…

#20 snart hoppas jag…
#21 har massor på din fina hingst, med och utan din dotter
#21 vad heter din dotter som visade Jack på riks?
#23 hon heter Sandra, väldigt stolt och glad att jag har en så duktig visare,
utan henne skulle det inte bli mycket visa…
…..jag har tittat på de flesta fotografers bild sidor och det finns så många fina bilder att jag skulle kunna tapetsera ett rum med dom….otroligt svårt då alla är fina….skulle dock vilja ha några som man kan förstora, vill skicka lite bilder till England….bla till hans uppfödare och till Sam som tränat och visat honom med bravur både i hans ungdom och nu 06-08 när han var där och gjorde comeback….
#24 tack! Ska försöka hinna få med det i tidningen om de väljer en bild när hon är med (om de väljer på Jack alls, sånt vet man aldrig… men han var så fin på kort så jag skickade flera…)