Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettutställning-premiering
Läst 1568 ggr
NinnaH
0

Vätö 6:e september

Hej!

Någon som ska till utställningen på Vätö, Norrveda gård den 6/9?

Jag skulle behöva hjälp med visning av min wm 2-års hingst, då jag inte är speciellt bra på att visa själv.

Han är en trevlig gosse efter Heniart Yarra-Glen.

Hör av dig så är du snäll. Ev. kanske vi kan samåka? Skrattande

Mvh NinnaH

---Medarbetare på Blandrashundar.ifokus---

"Människans bästa vän är hunden"

Dyblygiad
0

Jag har varit på varje Vätö utställning sedan PPAF startade MEN i år tror jag inte att jag kan åka dit. Det är reg ponny dressyr i Rimbo samma dag :( Funderade annars på att komma med en WPB valack. Är jag där kan jag hjälpa dig.

NinnaH
0

Hoppas du kan komma! Skulle vara kul!

Ibland blir det ju så att allt inträffar just samtidigt…Glad

Mvh NinnaH

Elshira
0

Så svårt är det inte att visa själv, du har ingen som håller på lite med utställning du skulle kunna prata med (eller oss här på forumet) så du skulle kunna visa honom själv?

Självklart kan du ju be någon annan vis som kan det där med utställning, men skulle du vilja prova på själv så är det inte så jätte svårt ;) Hästen måste ju tränas hemma innan i vilket fall som menar jag å då kan ju kanske du också öva lite? (A)

Hakuna matata!

[Hallonqvist]
0

Om jag hittat mig en egen transport då kanske jag kommer. Får se vad jag känner för. Har redan varit på tre utställningar i år och har inplanerat två till så ekonomin säger att det får duga.
Men nu går jag i transport-letar-tagen och hittar jag någon innan anmälningstiden går ut anmäler jag nog. Kul att visa för "för mig" obekant domare!

wester-ek
0

Till Ts..

Visst står du uppe hos E?? Om du vill så kan jag hjälpa dig o visa o även komma ut o "träna" lite hos er… Ska dit själv med 2 st 1-årshingstar (Wm) Skicka Pm elr vanligt mail om du är intresserad! //My

NinnaH
0

#3 Jag har visat själv förut. Men nu är jag nyopererad i höger handled, så jag har lite svårt att visa själv för hand. Jag har inte fått upp styrkan ännu i handen och armen.

Sen är det ju alltid trevligt att lära känna nya bekantskaper inom welsh-världen Glad

#4 Då får vi höras lite längre framöver om du fått tag i transport.

# E. har ju ordnat en gräsvolt nu, så där kan vi öva. Sigge och Valle, vad jag kan förstå… Skrattande

Mvh NinnaH

Elshira
0

Aj då det lät ju inge vidare =/

Brukar komma och fota på småutställningar ibland men vätö är inget jag planerat in, annars hade jag gärna hjälpt dig med att visa honom.

Men jag tror nog #5 Wester-ek kan hjälpa dig aldeles utmärkt! ^^

Hakuna matata!

sanderfors
0

Jag funderar på att åka dit! =)

sanderfors
0

Funderar lite på fölklassen, det står för sto med för efter för rasen godkänd hingst.. Jag antar att min licenserade hingst går under den kategorin?

NinnaH
0

#7 Vad synd att du inte kan komma och fota. Skulle behöva några bra foton av min lill-kille….

Mvh NinnaH

NinnaH
0

#8 #9

Är det sek A du har?

Mvh NinnaH

Dyblygiad
0

9# om ditt sto är av samma ras som hingsten och hingsten är licencierad så är hon välkommen i den klassen. Tidigare har det varit en del sekt B som haft RP föl vid sidan och de har fått gå i egen klass.

Fölet ska ha känd stam stambokberättigad för att kunna rangeras.

sanderfors
0

Ja det är welsh av cobtyp båda föräldrarna, men hingsten är inte kvalitetsbokförd!

Fourjoy
0

Sista anmälningsdag närmar sig (17/8)

Vilka ska åka?

Ska anmäla min C åring, Robin (tror jag) Obestämd hm ….man ska inte börja fundera….eller vela…

wester-ek
0

Vi kommer efter lite ändringar i hjärnkontoret med;

* Anna Johanna WM-sto med hinhstföl vid sidan

* Sen blir det antagligen Jade elr Pärlan beroende på hur det går på RIKSET

//M

ylle
0

Jag har anmält Exzentrics NYPONROS till Vätö. 2-års stoklassen.