Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettutställning-premiering
Läst 1963 ggr
PernillaJ
0

Nossebro 26 juli 2009

Här kommer kataloguppgifter för welshar anmälda till sommarpremiering. Hoppas nån av forumets medlemmar ska dit och kan rapportera hur det gått (poäng och placering) i den här tråden, gärna med bilder?

Ridskolan Nossebro (Västra Götaland), söndagen den 26 juli klockan 9.00. Premieringsförrättare Morgan Johnsson.

27. Carylmai Supermodel (A)

-06 e Friars Solomon - Friars Supersonic e Pontgam Supreme

40. Hagaby Brenin (C)

h -08 e Colnevalley Rasgall - Hagaby Brenda e Croniarth Texas Storm

41. Lillemons Breva (C)

-06 e Kokkedals Gronau Baby - Lillemons Evolution e Cui Christian

[lindohfsfoto]
0

Jag ska dit och kolla samt fota! //Emelie

Anna-Karin
0

Jag skall ju visa Brenin så förhoppningsvis får jag väl något bra kort på honom åtminstonde.Flört

Anna-Karin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hagaby Brenin fick idag 98788- 40 poäng på premieringen och vi är naturligtsvis jättestolta över honom. Morgans slutkommentar var… En hingst med goda framtidsutsikter, var rädd om honom. Min lilla plutt!

Foto: Pia Nilsson

Tyvärr hörde jag inte vad de andra fick… men Breva var skitsnygg.

ragnhild49
0

GRATTIS Hagaby-Maria till en så snygg uppfödning och GRATTIS Anna-Karin för en så snygg ettåring !!!

Anna-Karin
0

Lillemons Breva fick 40 poäng och diplom. Stort grattis till uppfödare och ägare… hon var så snygg!

[lindohfsfoto]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick några fina kort på din Brenin, missade tyvärr då du ställde upp honom… några av korten finns på: lindohfsfoto.pixbox.se PS. han är verkligen skitsnygg!! :)

Anna-Karin
0

#6 Jag hittade bara två kort… har du fler på Brenin? Det regnade ju när jag visade.. så de bästa korten blev nog innan själva visningen.

[lindohfsfoto]
0

Ja jag har några fler, jag kan lägga ut dem senare om du vill kika på dem //Emelie

Anna-Karin
0

#8 Ja gör gärna det!