Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettbilder
Läst 2636 ggr
Dyblygiad
0

Vårt nya tillskott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åkte i går fm och kom hem nu. Har hämntat yngsta dotterns blivande D ponny, en pojke med guldkantad prestationsstam.  e Coulthard u Dee-Dee RP ue Carolinas Foxglove uu Dorisse RP (mamma till bla Franz Jäger) uue Ceylon-Spring Fever xx. Mamma Dee-Dee kommer ur en syskon skara som tävlas på högre nivå.

Lilla Tuddebo Boy el Teddy som dottern kallar honom ska ridas till under hösten och sedan får vi se vart det bär hän.

Några dåliga bilder från när vi släppte honom i egen hage efter 8h körning i transport, hur cool som helst är han.

Dyblygiad
0

En till bild

Dyblygiad
0

Ytterliggare en bild

Dyblygiad
0

Några 50 kg lättare så kan han bli riktigt snygg tror jag Skrattande

Zondell
0

Trevlig uppsyn!

Skall bli kul att få se ridbilder framöver.

Dyblygiad
0

Här kommer en till bild från igår.

Arhults
0

Dyblygiad när du ska betäcka ditt ridponnysto, maila mig så ska du få ett erbjudande svårt att motstå Flört Skrattande

Hanna-D
0

50 kg lättare? Tycker han ser fin ut nu! Glad

Dyblygiad
0

#6 Det låter spännande men tyvärr så kommer hon inte gå i avel innan dottern tävlat klart, vilket bör bli om 4 år om inget händer Flört men jag hör av mig då, helt klart Tungan ute

#7 Där ser man hur bilder kan missvisa, han har klart lite för mkt mage för sitt eget bästa, revben, ska man känna dem eller……Förvånad

Funderar på att visa honom på Vätö men tyvärr går Rimbos regionala dressyr samma dag……

Arhults
0

Ja om 4 år blir bra Skrattande

Dyblygiad
0

Nu har Teddy, som vi kallar honom för, varit hos oss i 1 v. Idag var han o Tara iväg på hoppträning, för unghästar. Han hoppade allt, även vatten hinder! Höjden var lagom och inte för brett. Dessutom så hade han en äldre häst framför sig som draghjälp och han följde snällt denne.

Dyblygiad
0

Ännu en bild från dagens träning.

Zondell
0

Vilken go ponny och duktig tjej med bra blick, eftergift och skänkelläge :-)

Lorita
0

Det ser ut som en häst som hon kommer att ha mycket kul med och en stolt mamma på lektaren kommer det säkert vara ofta Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Fourjoy
0

Toppenstam och en jättefin ponny, han ser väldigt trevlig ut! säker på att han kommer ge er många roliga timmar och rosetter, Skrattande

Dyblygiad
0

Hämtade idag hem Teddy som varit hos duktiga Julia Logård för en veckas tillridning.  Så här blev resultatet när lilla Tara satt upp och red.

Efter denna veckan ska han bara lufsa i skogen i 1 v innan vi återupptar lite hoppträning. Han ska till Julia igen om någon månad för en intensivträning innan skolan börjar.