Anmälan till RIKS?
Måste man bifoga kopia på registreringsbeviset? Tänkte mest på eftersom man kan anmäla via mail, ska man då skicka in kopian iallafall eller är det så att det inte behövs på en SWF utställning?
Och Marie, vad vill du helst ha, papper eller mail?
Eftersom man kan anmäla via e-mail behövs nog ingen kopia på passet. Jag kan inte heller hitta någonstans där det står skrivet att kopian behövs.
Det här blir nog roligt, med MÅÅÅÅÅÅÅNGA ponnyer!!!

Får du ihop till någon avkommeklass för Tuffe?
Det had ju varit roligt. Jag kommer ju med två HT-avkommor, men frågan är ju om någon anmält utan att jag vet om det. Jag skall snoka lite…..

Jag räknar iallafall med att komma, har anmält och betalat idag. Frågan är bara om man hinner åka hem med hästen och komma tillbaka i tid för att vara med på festen (har en dryg timma enkel väg)?
Jag skickade anmälan med snigelpost med reg kopia (för säkerhets skull)
Undertecknad som tar emot anmälningarna tycker det är trevligt om man skickar med en kopia på härstamningsdelen i samband med anmälan. Det är dock inget krav!
Jag föredrar att ta emot anmälningarna per brev, gärna med e-postadress noterad för att kunna ställa ev. frågor och skicka PM till hästägaren på det sättet.
Hade tänkt försöka få med två fulla leds härstamning samt mormors far i utställningskatalogen. Då underlättar det enormt om man har härstamningsdelen tillsammans med anmälan.
Personligen tycker jag att det är trevligt när man även kan se vem som är farfar och farmor i en utställningskatalog, utöver de s a s "vanliga" uppgifterna som oftast är med. Ju utförligare desto bättre.
Åsikter och förslag mottages tacksamt, sen får vi se vart det leder.
Vi får hoppas på sol, klar himmel och lagom blåst hela rikshelgen. Något regn som på riks 2007+2008 vill vi inte ha!
/ Marie Nilsson

#6 och alla andra.
Är det som "det brukar" att utställningen är på lördagen och ridklasserna på söndagen? Kanske är blind, men jag hittar inget om det i proppen…
Ser verkligen fram emot detta med Riks!

Jag har ännu inte anmält, men ska skicka via snigelpost så fort jag fått tag på blanketten, kan inte hitta den via SWF's hemsida o inte heller vet ja vart ja lagt tidningen… Får man skylla på "värmen"?? /M

Under "aktiviteter" är första rubriken blanketter, där hittar du den, första blanketten i listan!
#7 och alla andra…
Lördag 8/8 = utställningsklasser.
Söndag 9/8 = Ridklasser.
Mig veterligen har det inte "i modern tid" stått med i propositionerna vilka dagar utställnings- respektive ridklasserna går. Det är på något sätt underförstått för dom som vet. Tycker absolut att det bör stå med. Speciellt nu när SWF beslutat att använda egenhändigt framtagna propositionsmallar.

Jag som inte öppnar ögonen…. Sorry!

#12 Det är något jag oxå saknar… Har min dam som ska starta lagserien i Vår som ja gärna skulle vilja ha med i Welsh Shower som dom har utomlands som jag har fattat iaf. (Rätta mig om ja har fel!)
Men iaf så ändrade vi oss i sista sekunden o anmälde INTE grabbarna utan det blev;
* Hanna med sitt hingstföl
*Jade
*Pärlan
Så snart börjar väl tävlings nerverna göra sig påminda, härligt!! =)
/M