Syd-Welsh 5/7
Det var längesen anmälningstiden gick ut. Nyfiken i en -strut som jag är undrar jag vilka som ska åka. Jag kommer -och tittar.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Vi kommer inte men jag misstänker att jag har många intressen där som jag vill följa… någon som har en startlista?
Nej, vi har anmält oss till ridklass men ingen startlista syns till:( Den skulle enligt uppgift finnas på Sydwelsh hemsida senast idag + att de skulle maila till de anmälda som uppgivit mailadress.
Lite dåligt tycker jag, man vill ju trots allt kunna planera i hyfsad tid. Tur att vi bara har anmält oss till ridklassen och inte ska dit med flera ponnyer!
Nu finns det på hemsidan:)
Har inte fått ngt meddelande hem på mailen än men förhoppningsvis är vi en av de två WC 149- som står på startlistan, det står inga namn utan bara antal i varje klass.
Vi åker inte för vi åker till norge på deras RIKS istället. Lycka till alla som åker
:) Nu har vi gjort debut i Ridden class:) STOLT "mamma" som såg sin lille 4-åring klara av en ny och ganska livad miljö utan att så mycket som blinka! Lite trött o matt av alla intryck blev han dock så hans annars så fina galoppökningar såg vi inget av men det tar vi igen nästa gång. Och så tror jag att vi var den enda representanten för Derwenlinjerna idag, det är ju lite roligt att få visa upp dem också.
Blå rosett med hem ( ja ja, vi var ju bara två (!) i klassen men vad då då;).
Han har mycket i bagaget denne lille pojke så det känns som en stor seger att se honom frisk, ridbar och tillfreds med tillvaron. Nu satsar vi på kvalitetsbedömningen o slutet på augusti och kommer gärna tillbaka till ridden class nästa år igen - det är mkt trevligt och avspänt på Bjärsjölagård, man känner sig väl mottagen och välkommen. Vi bockar o bugar:)

Nu är jag nyfiken på resultat när det kommer. Sek B och WPB resultat vill jag ha
Jag åkte hem vis 14 när det började ösregna, och jag hade sett -det jag ville.. WPB hade precis börjat och Sec B skulle snart börja, -så tyvärr inga resultat därifrån.
Men Ridden Campion blev Bokhaga Ioona och reserv blev - Salstas Sun Gold.
Ungponnyna gick på morgonen också, så några resultat kan ni få.
Guldbelönade Welsh Mountain: .
Molstaberg Lafayette
Rosengårdens Petrina
Salstas Miss Splendid
Salstas Sun Gold
Voermanhof Delight
Whilmer X
(kan ha missat någon)
Guldbelönade Welsh Cob: .
Cassius
Kildegaards Chanell
Rhandir Mia + hennes hingstföl e. Parkhurst Flash Harry
Dorthealyst Black Bess
Eglwysfach Welsh Maid
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Fina Quentin!
Du har gjort ett jättejobb med att få honom att komma tillbaka frisk och kry! Härligt att se och Lycka Till framöver!! 
Tack!
Han ÄR en speciell häst, med MKT humor och personlighet och vi hoppas på många år tillsammans.