046465600253 obs ring inte!!!!!!
Jag har fått ett antal såna bedrägerisamtal under åren, nu för ett par månader sedan började jag spara dom i mobilen och namnade dom till Svara Inte! 1,2,3 osv. Då vet jag direkt när nåt sånt nummer ringer att det är bluff. 

Hon ringde på vanliga hemtelefonen 

Jag förstår inte vad är det dom gör?

#3 dom ringer upp och i detta fallet sa hon att hon hette Sara och ville prata med mig (min son svarade) hon sa det som om hon känd mig.
Sen är meningen att jag ska se numret på en nummerpresentatör och ringa Sara själv det numret går då till en betal telefon som det kostar massor att ringa upp till.

Vilka idioter, jag ringer ju alla för jag tror dom vill betäcka så här års
Se upp med både bluffsamtal och bluffakturor i juli. De tror att företagen sköts av semesteranställda bimbos som går på vad som helst 
har ingen presentatör och får jag ett okänt nummer på mobilen kollar jag upp det först…hittar jag det inte får dom ringa igen…
folk är bra fräcka, dom kommer på fler och fler tricks för att lura folk på pengar…..

*Det numret har ringt hit också men jag har inte svarat och då jag tycker det har sett konstigt ut så har jag kollat upp det, men det är ju lite svårt när barnen svarar

#8 det är ingen fara att svara det kostar pengar om man ringer till baka och kollar vem det är.