Spänningen är ooolidliiig!
Sitter också med onlineresultaten men är mest intresserad utav kategori D. Kul att man har nåt roligt att göra en fredagförmiddag på jobbet 
(Fixade till din länk också
)
Något som även är intressant att titta på är hur poängsättningen är under varje ritt. Britt som är min gamla tränare ligger högst, och det föreläste hon även för mig gång på gång. "Hellre fria än fälla" sa hon om hon var tveksam på hur hon skulle bedöma en rörelse.
Jag håller tummar och tår så de blöder för welsharna i kat. B. Främst Henfynyw Tywysog och Anakin Skywalker. HEJA HEJA!
Planerar besök på SM-tävlingarna i helgen samt avkopplande timmar hos Bettan på Salsta. Lagom soligt väder är beställt.

Oh så surt att David o Tuffe precis kom utanför placering. Jag sitter och väntar på resultatet från D ponnierna. Lovar gott att Ronjas lilla Verid än så länge ligger på en 3e plats!!! Hoppas nu bara att Viktoria och Valdo får en bra ritt!
Nu är det Montana, rid så det ryker!!!!!
Ingen fara! Han är fortfarande med i leken! Blir han som sämst femma i morgon, kommer han med till SM-finalen.
Jag vet inte om dom låg lågt, dommarna, men Findus tex har kvalat på över 70% och slog nu David med ca 1,5%.

Jag deppar, dels för att Viktoria /Valdo fick en dålig ritt men även för att jag står utan barnvakt i morgon och kan därför inte komma iväg och se på mina favoriter
Jag misstänker att ingen blir glad om jag dyker upp med Theo o Tobias i släptåg på ett dressyr SM
Visst var det trist för Viktoria. tyvärr en risk man får ta när man rider hingst. Det kan hända saker i huvudet på dom, som kan vara svårpåverkat. Ponnyn har ju kapacitet, men idag ville det sig inte.
För Viktorias del är det här säkert bara början på en lång och härlig karriär i dressyrsammanhang!

Är ni vakna och följer med?

Heja David o Tuffe!!!! 3a än så länge!!!!

Jahapp, ingen final för Vickan o Valdo i år men de red på 62% idag iallafall. En bättre dag mao. Tur att de har några år kvar på sig som ponnyryttare och det unnar jag verkigen Vickan som är en så ödmjuk och underbar tjej som ställer upp för de yngre i klubben som precis startat sin dressyrkarriär. Utan henne hade Therese aldrig börjat med dressyr.
Nu håller jag tummarna för Verdi! Han är ju vår Ronjas enda avkomma.
Jihaaaaaa, skriker norra Europas stoltaste hästägare.
Tywysog och David kom på tredje plats och kommar alltså att starta i SM-finalen i morgon.
#12 Grattis!!!
Tummhållning för Moelgarnedd Montana RW 114 som startar 15:22 pip.
Grattis Anna Drugge, som nu ligger två totalt!!
Heja alla welshar!!!

Var det inte VÄLDIGT mycket welshblod i resultatlistan för katB??
HÄRLIGT!
Tyvärr är jag stationerad på handbollscup hela helgen och kommer inte ifrån fast jag hade planerat det sedan länge

Håller tummarna för Tuffe o David!!!

Är det möjligen någon som vill skriva en artikel om något av ekipagen 
Ställde in min dagsutflykt dit idag när jag vaknade av regnet på rutan. Sitter bänkad framför datorn till och från istället och försöker följa ekipagen. Dessvärre har inte onlinerapporteringen kommit igång ännu, frustrerande! Man är ju nyyyyfiken!
Idag håller jag tummar för Tywysog och min stora favorit (trots sektion) Montana!

#20 här har vi sol
och 17 grader
det kommer nog till er i morgon skulle jag tro 
66,62 till Tuffe med en del åttor i protokollet. Roligt! Framförallt två åttor på koefficienterna på Korrekthet.
Idag har Britt Hammar vaknat på fel sida
… Kan någon ge henne en kopp kaffe?
två nior till Brodals Mistral, bägge i arbetsgalopperna! Samtidigt låg Britt 4 poäng under.
Hur kan ett ekipage få 4 och 8 på samma rörselse undrar en oinvigd? 

MEDALJ TILL TYWYSOG, HURRA!!!
Snyggt ridet av David, som vanligt. Stort GRATTIS!
(bilden från 21 maj)
SILVER för att vara exakt! 

STORT GRATTIS till alla inblandade - ett extra stort grattis till David förstås! Fantastiskt jobbat!

Grattis det var jättekul! Han är så fin eller dom!
Va häftigt! Grattis!!!
#19 Jag har planer på att skriva om något av ekipagen till dressyr. Om jag nu kan få tag i ryttaren samt föräldrar vill säga. Blir det en Welsh så kan ni ju använda den här också om ni vill!
Montana ligger i GULD-position just nu med två ryttare kvar. Heja!!!!!!! 
SILVER även till Moelgarnedd Montana!!!!
SUPERGRATTIS ifrån mig! 
Verkligen roligt att våra welshar håller sig framme. I kategori B, så var alla ponnyer ( i SM finalen) utom femteplaceringen welshar.
Sist men inte minst,
Grattis till Chris Danielsson, som fött upp Stenbroåsens Carneol!

Ett STORT GRATTIS! Till alla duktiga ryttare o deras läckra ponnyer!!!

WELSH RULES!!!