Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettgod-morgon
Läst 1126 ggr
HAPE
0

Godmorgon 11/6

Varit uppe i snart 2 timmar och det regnar lite lätt. Det är inte så att jag ser fram emot att vara ute och jobba hela dagen precis, men jag ska inte klaga. Bättre med motion och friskluft än ett envist stirrande på en skärm.

Ska testa min nya fältdator och hoppas på att komma tillbaka med ett leende på läpparna och känna hur den gamla blå är ett minne blott.

Lite nervöst är det inför helgen. Gullan ska på UL på söndag och jag hoppas hoppas hoppas, fastän jag egentligen inte vill hoppas och bli besviken. Ska hinna med att titta till lilla svarta också, förhoppningsvis idag redan. Tomt när inte hästarna är hemma.

Ha en bra dag!

ragnhild49
0

"Raindrops keeps falling on my head"…tralla la….

Här i Leksand har himlen öppnat sig och det öser ner. Båda stona med föl var ute, så det blev att "kasta" in dom. Idag (eller i morgon) måste jag köra iväg all plast som är kvar efter HS-balarna.

Semestern är det bara en vecka kvar av. Konstig att tiden går så fort när man är ledig och naturligtvis tvärt om när man jobbar…..

Fourjoy
0

Skolavslutning avklarad så nu är huset fullt !! annars blir det att jobba under eftermiddagen och pållarna framåt kvällen… imorgon lovar dom 25-30mm regn och lördag lika "fint" väder så det blir en bra start på sommarlovet….men barnen är inte olyckliga för det…det är spelväder!!

Två av damerna är betäckta och jag väntar in nummer tre som jag hoppas ska komma "igång" snart….vore bra om dom kunde vara någorlunda i samma tid nästa år..