Grattis Jenny!!!
Wild at heart GP-vinnaren!
Zmirnofs avkomma har nu vunnit en internationell Grand Prix! Har han gjort det förut?
Inte illa pinkat alls tycker jag! 
äch, läkningen tycks inte fungera med Tidningen Ridsport skriver om detta. Se gärna hela resultatlisten på www.tidningenridsport.se

Tack!
Jag såg det där jag också på Ridsports hemsida och höll på att sätta i halsen när jag läste det. Helt otroligt!
Jag har ju inte full koll på Wild at Heart, men vet att han vunnit en stor tävling i Frankrike tidigare i år, men det var väl på nivån snäppet under det här får jag för mig.
Vi har två Zmirnof-avkommor här hemma, och dem skall vi försöka hålla hårt i och försöka få fram dem ordentligt på unghästtester o tävlingsbanan. Det är ett "visst tryck" i efterfrågan på dem dock. Känns spännande och ovant!
Zmirre själv kom trea i norrlandsmästerskapet och har nu placerat sig i Msv B, men det har jag kanske skrivit om tidigare? Lägger in en bild av honom jag fick från ryttarens familj efter norrlandsmästerskapet.

#2 Men grattis! Strålande PR! 
Hur häftigt som helst!!! Visst är det roligt när ens "barnbarn" visar framfötterna i olika sammanhang. Då kommer änterligen bekräftelsen att man valt rätt, eller hur?
Jag sällar mig till de föregående och hojtar Grattis!

Ett Jätte Grattis till Jenny!
Jag hojtar också ett JÄTTEGRATTIS!!! Helt sanslöst. Tänk om Zmirnoff hade fått tillgodoräkna sig avkommepoängen där…
(#1 Nej, jag tror inte heller att tidningen Ridsport är så bra för att läka saker…)
Petitesser! Tänk att du alltid upptäcker alla mina stavfel 
Jag skyller på arbetsmiljön. Det är så jäkla kallt här på ren svenska att fingrarna är alldeles stela, brrr…..
Jättekul, Jenny!
Grattis Jenny!!!

Grattis Till dig // Anneli
Jag vill ochså passa på att gratulera!!! Stort grattis Jenny!!
Hej ny på sidan..
Vill oxå gratta Jenny till framgångarna med uppfödningen Moflos Zorro, som nu har kvalat in till msv A genom 2 felfria Msv b nationellt. Lille Zorro (knappa över b-ponnymått, men går som c-ponny), har också hoppat Ridsport Ponny Cup med goda resultat!