Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettwelshnytt-och-skvaller
Läst 2006 ggr
Zondell
0

Du som skriver blogg

Jag är helt fast i bloggandet och vill veta om det finns andra som också bloggar och hur de jobbar.

Hur ofta bloggar du?

Vad skriver du om?

Hur många läsare har du?

Vad har du för mål med bloggandet?

Lorita
0

Jag bloggar som stalldagbok och har en blogg för varje häst mest är det bilder som jag lägger in Skrattande det var ett tagesen jag uppdaterade men har som mål en gång i veckan och häst Oskyldig

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Arhults
0

Jag har blogg på min hemsida, jag skriver om våra ponnier och det som händer på Gården. Jag skriver också om ponniernas släkt ute i vida världen och våra stoägares ponnier och avkommor till våra hingstar och ston!!!

Vi har mellan 100-200 läsare/dag och ibland är jag långsam att skriva men annars skriver jag flera gånger i veckan,

Zondell
0

Kul att läsa om hur ni bloggar. Lorita har jag skickat lite bilder till - det är väldigt viktigt och positivt med samarbete!

Själv bloggar jag flera gånger i veckan och skriver om mina hästar, lite om min familj, mitt jobb på ridskolan och lite om mina domaruppdrag etc.

Mest av allt skriver jag om våra tidigare hästar och hur de har det nu. Vi drev Kungsbro Ridskola tom 2005 och fick sälja alla hästar när ridskolan lades ned. Jag har köpt tillbaka lite av det blod vi avlade på men för att läka saknaden efter favorithästarna bloggar jag med deras nya ägare.

Vår hemsida har 1000 besök i veckan och jag tror att många läser bloggen och gästboken. Får en hel del kommentarer. Det är kul.

Fourjoy
0

…..jag skriver rätt ofta tycker jag…som mest flera gånger per vecka…jag skriver också om pållarna, händelser, avkommor, sålda pållar, resultat osv…sen tas det bilder med jämna mellan rum som läggs in på respektives sida.

det är så tråkigt när folk inte har hemsidor….på SWFs lista finns inte alls många med hemsida…

ylle
0

Hej!

Jag har en blogg som mest handlar om mina welsh mountinflickor, den heter http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se och där lägger jag in något mest varje dag, för det mesta med bild till.

jag har mellan 60-100 läsare per dag

Gillar både att skriva och att fota, och då är bloggen en kul grej, tycker jag! 

Välkommen på ett besök!!!             Ylle

Dyblygiad
0

Jag skriver DAGBOK Flört på min hemsida. Försöker skriva några gånger varje vecka. Jag funderar aldrig på vilka som läser där men jag har upptäckt att det är en hel del som följer det jag skriver.

wester-ek
0

Skriver som alla andra dagbok via hemsidan… Försöker ha som mål att skriva varannan dag om allt som händer på ett ny startat stuteri (WM) med föl och unghäst hantering.

Men även om hur vi utveckals inom körning och hur det går på alla äventyr (Utställningar & tävlingar) 

Har ca gurka 100 Besökare om dagen, beroende på hur flitigt man är o skriver!

www.ektunagard.dinstudio.se

Lägg ut era adresser så ja har nått att läsa när ja kommer hem sent från jobbet!

/M

Zondell
0

Här kommer min:

http://visselmyra.cybersite.se/aktuellt.html

Vad vill man läsa tror ni?

Arhults
0

www.ridponny.net  sen under blogg

[Hallonqvist]
0

Jag bloggar inte. Katten bland hermelinerna kanske. Jobbet tar för mycket tid så jag är rejält trött när jag kommer hem på kvällarna och vill helst inte sätta mig framför datorn igen.
Dock skriver jag lite på vår hemsida då och då om det finns något att förtälja. Mycket anser jag också vara privat och det vill jag hålla för mig själv. Kommer nog aldrig bli en bloggare, inte ens om tiden finns. Tungan ute

PernillaJ
0

Jag bloggar ungefär en gång i veckan här på iFokus, länk. Jag skriver mest om hästar, inget utlämnande om mig själv. Jag vet inte riktigt hur många som läser? Bloggen är öppen för alla, man behöver inte vara medlem eller inloggad på iFokus för att läsa. Målet med bloggandet är att berätta för andra, dokumentera för min egen skull, och i viss mån att dela med mig av mina erfarenheter (t ex när jag lärt mig nåt nytt på kurs). Och så är det en egotripp förstås; mina åsikter gäller och jag kan hålla låda oemotsagd!

Kimpa
0

Jag har blogg på hemsidan där jag skriver några ggr i veckan om vad som hänt med hästarna, på gården, mina barn och vardagen.

www.stuteri-finnsta.se

WinterPrince
0

Jag skriver lite när jag har hittat på något med hästen.- www.kejawinterprince.weebly.com

Zondell
0

Kul att så många bloggar! Får ni några kommentarer på det ni skriver? Det tycker jag är det roligaste och gör bloggen mer levande. Vi kanske skulle ha mer utbyte av varandra?

Min blogg