Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettgod-morgon
Läst 691 ggr
Wippen
0

God förmiddag 28 maj

SkrikandesGillar inte detta väder usch och fy, sitter på jobbet och vill inte ens titta ut det bara vräker ner regn

Längtar till solen kikar fram

Ser fram emot utställningen i helgen det var ett år sedan man var på det så det ska bli jättekul
Ha en bra dag

ragnhild49
0

Här är det också urtrist väder, i alla fall om man vill släppa ut sitt föl! MEN det är bra för mina nysådda vallar.

Idag är det slut på min semester. Känns dessvärre inte roligt alls att gå tillbaka till en kaotisk arbetsplats.

Fourjoy
0

har regnat lite på morgonen här, just nu uppehåll men det finns lite hotfulla tappar här och var…

Har precis stått i kö i ca 1 timme på nya COOP forum här i Nynäs….hade det inte varit för den billiga oxfilen hade jag vänt i dörrn men nu har jag två fina bitar att grilla på midsommar…Skrattande

annars ska vi hämta havre idag och sen är dagen hyfsat lugn…bäst att vila när man kan…helgerna brukar vara ett enda virrevarr av aktiviteter…så också denna helg med utställningen och på tisdag kommer de två nya pållarna….

Lorita
0

jag kommer just från en dubbelbegravning, den var ljus men det är alltid jobbigt med två kistor må dom vila i frid Gråter nu ska jag jobba en timma och sen har jag tre dagar ledigt

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning