Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: utställning-premiering
Läst 1451 ggr
Wippen
0

Katalog Färentuna, Ekerö

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hopp galopp

När kommer katalogen till utställningen på Färentuna Ekerö

Jag ska dit med två poppisar, jätteroligt

Lorita
0

Welsh, då får man katalogen på plats, jag brukar ringa för att få startnummer Oskyldig

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

ZABA
0

Själva katalogen kommer delas ut på plats. Finns sedan några timmar tillbaka även på www.stpof.com för alla som är intresserade. Skickas även till utställarna ikväll.

Wippen
0

Tack Zaba

Ser verkligen fram emot att komma

MVH
Ann-Karin

wester-ek
0

Oj så spännade… 14st WM, nytt rekord elr brukar det vara så många?? /M

ZABA
0

Welsh mountain brukar oftast vara många fast jag undrar nog också om detta inte är "rekord" på en sån här blandad ponnyutställning. Många riktigt fina ponnyer dessutom!

På SWF-riks är ju alltid wm flest men det är ju å andra sidan en ren rasutställning.

Fourjoy
0

mountains brukar vara den största gruppen…sen B och sen D och ofta sist C…WPBR lite olika…

..många spännande pållar kommer, jag är mest nyfiken på den vackra Caspian…och Raci Dick Traci..har fått fotouppdrag från hans fd ägare i England

…otroligt vad många mountains som är skimlar….10 av 13 är skimmel enligt listan..

Wippen
0

#6 Håller med dig att få se Caspian i verkligheten ska bli jättekul och det ska bli spännande attse alla de andra också

WinterPrince
0

#6.. jag har en databas med stamtavlor och kan bara hålla med om -att det är vanligt med skimmlar. Av 17911 ponnyer är 8189st skimmel. -Närmanst efter är fux med mindre än hälften 3426st. Bruna i olika -nyanser är 2097st. Nu har jag inte räknat med de som går under t ex -Chestnut Roan, då det kan variera hur mycket "roan" dom är.

Fourjoy
0

..vi måste sluta avla skimlar då… Flört Skrattande  mer färg i avlen på mountains!!!!

Lorita
0

#9 Ja tack Skrattande som knabstrupper ägare skulle det vara julafton TystOskyldig

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Dyblygiad
0

Hoppas Caspian är en lugn typ, han ska till mig efter utställningen och sen ska jag ta med honom på måndagens transport ner till Öland Förvånad Undrar vad Besk gillar det, hans om har betäcknngssto på plats o allt just nu.