Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: tävling
Läst 1348 ggr
[Hallonqvist]
0

Ponny SM Dressyr

Snart börjar det ju dra ihop sig för Ponny-SM i Eskilstuna. Vad jag förstår så är alla med avklarade kval välkomna att anmäla sig. Jag har planer på att åka dit och kika litegrann. Förmodar att det är ett helt knippe med welshponnyer som deltar. Är det någon som vet hur man kan söka på tävlingsresultat, vilka som kvalat osv? Jag är en total nolla när det gäller att hålla koll på vem som presterat vad, men det vore kul att se de som deltar redan nu, om det går. 
Någon annan som ska dit som publik kanske? Så man kan träffa lite trevligt folk samtidigt. Glad

ragnhild49
0

Här kan du kolla vilka som anmält och deras procent.

http://www.eskilstunaortens-rf.se

Just för B-ponnyerna (som ju ligger mig varmt om hjärtat) är det tufft. Bara femton eqipage får starta, så det gäller att ha så höga procent som möjlig. Det är dock skralt med anmälningar för just B-ponnyer.

Dyblygiad
0

Jag ska försöka åka dit, måste ju fota Ronjas son Verdi samt heja på Vickan Logård/Valdo samt naturligtvis fota dem! Kommer Tuffe o David dit kommer jag självklart att fota dem med.

ragnhild49
0

Jaaa! Ta lite bilder på HT+DAS. Jag är så kass på att planera, så att jag har fölning på "G", precis just den tiden  Gråter.

WelshD
0

Troligtvis kommer jag att vara där nån av dagarna då jag bor i Eskilstuna.