God morgon 19 maj
Sitter hemma idag och jobbar istället. Huvudet dunkar och jag har tagit en migräntablett. Usch jobbigt men skönt att kunna jobba i min egen takt iallafall.
I kväll kommer en mäklare hem och ska värdera huset, det ska bli intressant. Hade en hemma igår eftermiddag också och fick en värdering, nu ska vi se om de två är överen. 
Gråblaskigt väder ute här på Färingsö. Iofs är det ju bra om det skruttiga vädret kommer nu i veckan istället på till helgen då många uteaktiviteter väntar.
Idag ska jag slutföra löneutbetalningen för Solna Ridskola samt skicka påminnelsefakturor för densamma. Rideleverna får ju dela upp terminsbetalningen på max tre betalningstillfällen per termin. Nu börjar terminen närma sig slutet och än är det - tyvärr - en hel del som inte betalat klart. Förutom detta så blir det troligen en tur med "Maries Färdtjänst" till matbutiken och travcampen på Yttersta. (Ni håller väl redan nu tummarna för Triton Sund som ska vara med i Elitloppet 31/5?)
Ikväll kommer en granne som är suveränt duktig på att trimma manar. Själv är jag fullkomligt urkass. Klarar knappt av att rycka de få strån som man tar i samband med chipmärkning! För första gången skall mina treåringar och tvååringen bli ordentligt friserade. Undrar vad dom kommer anse om det hela. Gissar att åtminstone en av dem, den något känsliga typen, inte lär uppskatta mattes påhitt.

Här var det en tuff morgon. Började med att vi försov oss
vilket inte händer alltför ofta när det gäller småbarn. Så det blev stressigt till dagis.
Sen ringde min mamma och sa att mormor åkt med ambulansen till akuten, med en fruktansvärd huvudvärk och kräktes hela tiden. Så nu går man och är orolig.
Idag ska ett sto e.Nebo Red Dragon komma med lastbil, som vi ska möta upp. Ska bli spännande.

God förmiddag
Sitter på jobbet och vill hem, tycker ibland att tiden inte räcker till.
Vi ska packa för avresa till Örebro i morgon då Steffi ska starta sista Nationella dressyren med Wippen och sedan efter det är det bara till att fara hem och sen träna på fredag för tävling på lördag, studentskiva den 5 juni och grannens 60 årsskiva den 6 juni och Steffi fyller den 11 juni jag själv den 3 juni. svärmor den 7 juni och brorsan tjej den 28 juni, så det är till att planera tiden framöver
Sen längtar vi så enormt mycket efter en viss häst som ska komma
#3… pust!!! jag blir trött av att bara läsa…
Här är det en lugn dag.. stallet är färdigt och hovslagarn kommer vilken minut som helst…så jag pular på med lite dator jobb och ska få ihop div leasing och salukontrakt inför leveransen på torsdag av två till Borås….känns bra med båda annars brukar det vara lite vemodigt…men en får jag ju tillbaka så småning om…och sen har jag att se fram emot vår lille svarte som kommer snart….å en till kanske…vet inte om hon får åka med denna gången…
Hittade min DRÖM gård igår på nätet!!! kunde ha varit lite mer mark men annars var den underbar!!! nu vill jag flytta!!!!!!!! 
Någon som letar fräsht 350m2 hus med boxsplatser i Stockholm? 

#4 ja jag med, tänk om dygnet hade fler timmar
#2 Vad är det för sto e Nebo Red Dragon???? Jättenyfiken!!!

#6 Hon heter Brudvik Blodwen Coch u.Brudvik Boneddiges.
#7 Aha… Då måste hon vara 4år nu va??? Har du någon bild, jag har inte sett henne sen hon var föl.

#8 Nej, hon är 3år. Du kan se fler bilder på henne på min fotosida http://s251.photobucket.com/albums/gg306/Lolloremma/?mediafilter=images Har inte lyckats ta någon jättebra bild än, då hon kom igår. Hon verkar väldigt trevlig iallafall :)