Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 1109 ggr
ZABA
0

Svält ihjäl idioterna!!

Detta har inte alls med welshponnyer att göra men är nog så fruktansvärt ändå. Jag mår illa!

Låt djurplågarna svälta ihjäl i fängelset! SkrikandesSkrikandes

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5103869.ab

Lorita
0

Gray försvarade de många döda djuren med att det är vanligt att hästar "plötsligt dör" och hävdade att flera av djuren dött utan att de visat några tecken på att vara sjuka.

Det måste ju bero på vanskötsel Skrikandes hästar är ju väldigt livskrafiga djur Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Fourjoy
0

FY FAN!!!  vad tragiskt…… Gråter  hur är man funtad om man orsakar något sådant????  och fanns det inga grannar osv. som kunnat slå larm?  stackars krakar…..ja.. dessa hästar och ponnyer som får lida i "människans" händer….skulle tro att det fanns welshar med i bland offrena också……har för mig att jag läst om detta förut..

.."plötsligt dött"  tjena…hästar är oerhört fiffiga på att överleva och hade dom fått ströva fritt så hade dom säkert klarat sig…men instängda så har dom inget val än att lita på den som SKA sköta dom….

Arhults
0

O herregud tänk om alla plötsligt ligger döda en morgon när man kommer ut!Förvånad vilken idiotisk ursäkt, det finns ju i england well fare man kan lämna djur till om man inte kan ta hand om dom själv! Fruktansvärt!

Houdini
0

Helvete.. rent ut sagt..  Rynkar på näsan   fanns det en kräk-ikon skulle jag ha använd den i stället..  Gråter

ragnhild49
0

Varsågod

:sick:

ragnhild49
0

Annars var den här ganska bra i sammanhanget

:obscene:

Fourjoy
0

#6  alldeles för snällt….

Houdini
0

:sick:

Tack nu känns det i alla fall lite bättre…

Ikonen ovan var MYCKET passande

karisma
0

:sick:finns inte ord Ikonen säger allt

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

JosseT
0

Dom borde få dödstraff…

Lorita
0

…..genom svält Oskyldig