Ponny köpes eller önskas på foder
Jag önskar köpa eller låna en ungponny.
Jag söker en ponny som har kapacitet för hoppning och dressyr. Med bra stam och om det är ett sto så vill jag att det ska ha kapacitet för avel. De här kraven har jag om det är aktuellt med köp.
Är det någon som har eller vet någon som har en ponny att låna ut så är även det av intresse. Någon som kanske har en ponny som ej rids eller som behöver utbildas så kan jag hjälpa till. Jag är en liten vuxen som tidigare har gått på ridgymnasium.
Vilket kategori av ponny? A, B, C eller D?

Vill du köpa ett föl WPB? Mamma AB premierat diplomsto och pappan Nougat.
Jag vet en som har ett 3-årigt Welsh Cob sto som hon -gärna vill låna ut till ridning. Hon har även en 2-årig Welsh Part-bred. Kan du PM:a mig din email-adress så kan jag -vidarebefodra den till henne.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Vi har en 2 års hingst till salu.
Efter Paddock Camargue och mamman Slätten Pebbels är diplomsto, har gångartsdiplom och hoppdiplom som hon fick som 3 åring.
du kan gå in och titta på www.slattens.se
Någon som har något mer alternativ? Gärna c-ponny som är riden lite grann. Ponnyn ska vara 4-5 åring. Sektion b eller c spelar ingen roll. Även maxad b-ponny är intressant.

Vet att stuteri Brantsviken har ett isabellsto på 4 år till salu. Inriden.

#6 Hur Hittade du brantviken? min kompis som har hjälpt till att rida in henne asfin!
#0 Jag kan också rekomendera Brantsviken, grymt fina ponnyer har själv ridit där ett par gånger på deras avelsston. Dom har även ett litet sto "brantsviken Minoo" Som var en mycket trevlig individ :)
Dessutom är Heléne mycket trevlig :)

Tack för alla tipsen men nu har jag hittat ett jättefint sto som bara väntar på veterinärbesiktningen. Det blev ingen welsh utan en connemara med gångartsutmärkelse. Jag hoppas mycket på henne och det kändes verkligen rätt!
Kul att du hittat ngt!
Det ena utesluter inte det andra….. har en av varje