Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettwelshnytt-och-skvaller
Läst 891 ggr
[Hallonqvist]
0

Tillåt mig presentera!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Er nya Sajtvärd - Lorita!

Det har nu gått ca 15 månader sedan welshponny.ifokus lanserades och första gången såg dagens ljus. Ett år av mycket upp och ner, mest upp såklart vilket är trevligt. Jag känner nu av olika anledningar att det är dags att lämna över till nya friska släktar och det självskrivna valet föll på Lorita som varit en mycket flitig Medarbetare och ställt upp i vått och torrt. Det är alltså henne ni ska vända er till vid problem eller bekymmer som inte Supporten kan lösa.
Jag kommer att sitta kvar som Medarbetare och finnas till hands precis som förr men det är Lorita som är welshponny.ifokus ansikte utåt och den som tar de slutgiltiga besluten rörande olika frågor.

Med detta önskar jag Lorita ett Stort Lycka Till och hoppas att ni alla ska vara nöjda och glada även efter denna lilla förändring.

Mvh Sofia
sajtvärd 2008-02 till 2009-05

Bilou
0

Då får jag önska Lorita grattis och välkommen som värd

:-)

HannaT
0

Lycka till Lorita! :)

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Lorita
0

Tack, jag hoppas att det att vi byter plats kommer bli en lättnad för dig. Det är en positiv och väl fungerande sajt som jag tar över och jag hoppas att det så kommer att förbli. 

Det är ju en underbar ras och jag tror en ras som har ovanligt tolerant anhängare, då vi består av så många sektioner under ett tak. Bra medlemmar och Medarbetare består redan sajten av och jag tycker det finns så mycket kunskap och en speciell kärlek till hästar här. 

Det kommer att blir roigt att få ta över stafettpinnen från dig och fortsätta i utsatt riktning, och var med att sprida information och diskutera vår ras med alla kunniga.

Jag är också väldigt glad att du vill vara kvar som Medarbetare Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning