OT. Vart bor ni?
Skulle vara roligt och se vart alla ni bor någonstans!
* Jag bor i harbo mellan östervåla och harbo.
Ca 35 minuter söder om Stockholm…någon mil norr om Nynäshamn
Jag bor i staden som Gud glömde
.. Säter (Dalarna). Vi har lika långt till Stockholm och Sälen, ca 2 timmar.

Göteborg, väldigt nära Kungälv 

Utanför Gnesta, Stjärnhov/Björnlunda
Bor på liten gård i Stav, Kungsberga, Färentuna, Färingsö som tillhör Mälaröarna i Ekerö kommun som i sin tur tillhör Stockholms Län.
Mina arbetsgivare och min arbetsplats är i huset till vänster. Jag och mina katter bor i huset uppe till höger. Det tar ca 32 sekunder att gå till jobbet!

Bor i Rimforsa som ligger 3 mil söder om Linköping.

Jag bor på en av de större öarna i Stockholms Skärgård med färjförbindelse till fastlandet.

Vi bor 4 norr om Kalmar i ett samhälle vid namn Blomstermåla! Det är enkelt att hitta om man kör E22 ned mot Öland t.ex!
Jag bor mellan Tierp och Gävle i en liten by som heter Sandby, precis vid kusten.. =) Upplands län.
Tidaholm - i centrum av Norden!!
Bor i Östra Göinge, på landet.
Mitt ute bland åkrarna uppe på en kulle
Jag bor i Alunda, en liten stad ca4 mil norr om Uppsala som dock väcker oroväckane mycket. Våran hästgård har legat där i mååånga år och nu helt plöttsligt fins det hus vart man än ser från vår stallplan. Ett stall mitt i centrum snart 
Hakuna matata!

Vi bor Mellan Stockholm & Uppsala (Knivsta) längst v:255
Tar för oss till Sthlm med bil ca 45 min & Till Uppsala ca 30 min
Själv är jag nöjd =)
ca 15-20 minuter söder om Globen i det vackra Trollbäcken

#16 jag älskar dom hagarna/landskapet och blir avundsjuk varje gång jag kör förbi 
Ystad, Österlen
Jag bor i Växjö.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag bor en mil från Borås mot Alingsås till. Sandhult heter det.
Jag bor i GBG :)
Jag bor i Fristad, (I mil norr om Borås)i ett vackert kuperat gammalt brukssamhälle som heter Gingri.
Österlen, Ystad området
Flyttat fr Gbg så egentligen göteborgare :)
Bor 3 mil sydöst om Örebro.