Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: sektion-b-welshponnyn
Läst 2870 ggr
Arhults
0

Det gick på 10 sek....

Jag fick veta att en ett årshingst jag länge velat ha blev till salu, och vips så köpte jag den tillsammans med uppfödaren! Så nu äger vi ytterligare 50% av en sec B hingst som står i England.

Det är en stamtavla jag länge länge letat efter.

Eyarth Red Pepper - Stoak Madeleine

På bilden sommaren 2008!

Stamtavla och info finns på www.ridponny.net under min blogg!

Lorita
0

Jag förstår dig, läcker Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Fourjoy
0

oh, så fin han är!!  en isabell?? 

ja, ibland går det undan.. tog väl ungefär samma tid när jag köpte min gamling…fast då hade jag väntat och missat honom under 5 års tid…

Sasser
0

Åhhhh my godness!!

Arhults
0

Ja för att vara lite komersiell har jag letat efter en Isabell! Stoak Madeleine är Isabell och pappa Eyarth Red Pepper är fux.

Mina fuxiga ston har alla Isabeller i stammen så nu ska vi se vad det blir såsmåningom. Han  ska ut på utställningar i England först innan han kommer till Sverige! Jag är så lycklig att jag hittat en som ska betäcka mina Jaguar döttrar också!

Fourjoy
0

..är det tillåtet att vara hur söt som helst…?  Flört

ZABA
0

Spännande Arhults! Grattis! Ska bli mycket intressant att följa den lille långbente grabbens framfart i England och så småningom även i Sverige.

Arhults
0

Ja jag är kanske barnslig men just nu vet jag inte vad jag ska göra av min förtjusning……

Tänk om han är kobent och ful nu dåFörvånaddå får jag väl titta på bilden när han var föl…..

Fourjoy
0

…ska jag vara ärlig så är jag väldigt impulsiv när det gäller att köpa pållar…de flesta inköpta med grund av en bild och lite bas info… Skäms

Lorita
0

#8 jag är lång tidstänkande hästköpare, jag har endast gjort ett impulsköp. Då skulle jag köpa ett sto och kom hem med en hingst Cool men det var planerat att jag skulle köpa en sällskapshäst, kanske inte en nordsvensk Obestämd

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Adrina
0

Så söt!

Murgard
0

Jättefin, med värsta fotomodellsbenen! Flört

[Anna-N]
0

Häftigt! Så fin han är!

Zondell
0

Grattis från en som också är svag för isabeller!

Arhults
0

Nytagen bild på Merlyn, han kommer till Sverige i Juni 2010 och har då redan betäckt i England!

sanderfors
0

Ja jag var rätt snabb och köpa Renown ja med! =P

Fourjoy
0

#15 …ja, där var det BRÅTTOM!!!  Flört  …och jag känner igen mig….brukar inte fundera många minuter…. Skäms Skrattande