Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: köpes
Läst 760 ggr
kahelin
0

Söker welsh på foder för senare köp!

Jag söker en liten welshponny, sektion A helst, på foder för senare köp. Jag har en femårig liten häst(valack) här hemma som behöver en kompis då hästen han står med nu ska säljas. Jag är en liten vuxen ryttare med erfarenhet av unghäst och inridning. Ponnyn kommer att få ett gott och varaktigt hem hos oss!  Gärna sto då jag någon gång skulle vilja ta fram föl! (Går bra med andra könet med) Jag har tyvärr inte möjlighet att åka jättelångt för att titta på ponnyn, vi finns några mil norr om göteborg!

Mvh Heidi

[Hallonqvist]
0

Jag vet en liten Lilleman sektion A-valack som bor nära Lysekil och är 5 år även han (om jag inte minns fel). Han är inriden och utbildad av hippolog som även äger honom. Han är både riden och körd, en riktig klippa utan att vara slö. Kan han vara intressant? Då förmedlar jag gärna kontakt med ägaren som ären god vän till mig.

kahelin
0

hej sofia!

Han låter ju kanon :) Tror du att ägaren skulle kunna tänka sig att låna ut ett tag innan köp? kolla med dem iaf! Det låter jätteintressant! :) Blir en bra ponny till alfons när han blir stor. Jag har även vänner med lite större barn som gärna rider ibland också. Sen är ju jag liten och kan rida jag med :)

J-Parnebo
0

Jag har en liten c-ponny som jag ska hyra ut, valack. inte så jätte utbildad. PM.a om du fortfaranade är intresserad :)