Lycka!
Nu vill jag bara "skryta" över min Ridponnyhingst/WPB som Elin Nylander från Sundsvall rider, han fick vila i 1,5 år för han togs för hårt på sitt bruksprov som 2,5 åring.
Elin fick honom i September 2008 och i helgen debuterade dom LA:1 på 62% förra helgen vann dom LB på tävlingens högsta procent!
Speyksbosch Diablo

Grattis! Vad kul! Självklart måste man få skryta om sina vackra hästar 
Han ser toppen fin ut!!!! 

Läcker (synd att dom ska göra bruksprov mm när dom är så unga + underbart med när man lysnar på sin häst att den behöver vila)
stort Grattis 
Hur läckert som helst! Skryt på=), jag tycker detta bland det roligaste som finns att läsa om.

WOW WOW WOW Vilket ekipage, när man äger en sådan fin hingst så ska man inte göra något annat än att skryta, önskar verkligen Elin massor av lycka i framtiden och till dig som ägare
Vi lär få se dem ute på de höga nivåerna snart
Grattis
MVH
Ann-Karin

Han är verkligen jättefin!
Kan man få beställa en likadan? 
/ Carina

Ja jag äger hans mamma

Idag vann han LA;1 och fick segertäcke och allt
på fredag kommer denna guldgosse hem för att verka i avel fram till JUli månad!
Han kom även på en tredje plats i förklassen LB.
Oj ibland får man nypa sig i armen så man vaknar upp ur dimman!
Foto kommer senare!

Foto från dagens tävling!
Speyksbosch Diablo

GRATTIS!!
Han är så himla läcker……
Ge honom en morot extra från mig när han kommer hem

gud så vacker han är ! fortsatt lycka till med honom :)

En mycket fin hingst men tänkte på bilderna från tävlingen, är de från framridningen? Visst får de väl inte ha skydd på dressyrtävling? Eller e jag ute och cyklar? Är inte så uppdaterad, är det så att ungponnyer får ha skydd?

Nej bilderna är från framridningen! Vem har bytt min första bild och var hittade ni den bilden?
oskyldig!

#13 Jag var inne och tittade på hoistoriken och det är bara du som varit inne på #0 och gjort ändringar.
Men sidan som du länkat bilden ifrån kan ha bytt namn på bilden/laggt in en annan bild och använt samma namn som bild ett. http://www.freewebs.com/elinnylander/

Ja ha jag plockade den från hennes hemsida, då förstår jag! Jag blev lite konfunderad!
Lycka är att efter ett drygt år av sömnlösa nätter, magknip och stor ångest till slut få ett positivt besked. Hoppas det slutar lyckligt om ett par veckor.
I say no more. 
#17 ..hm..nu får du berätta MER!!! nu blev jag väldigt nyfiken 

#17 Ja men ge dig, vi vill veta så vi kan hålla tummarna berätta MER!!!!
Tumhållning är helt okej men resten är och förblir privat. Det ger sig med tiden.
#20 Jag gissar att det kommer synas?!
..hm ett par veckor….det kan ju vara vad som helst…. sälja hus kanske? någon form av nedkomst? katt? hund? häst?
ja ja.. vad det än må vara så håller jag tummarna jag med… 

Hmmm
Ni är helt ute och cyklar! 
Inte spekulera så mycket flickor. Ett olyckligt år har visat sig bli lyckligt i slutändan bara och vi fick ett för oss positivt besked.
(nepp ingen nedkomst) 
Lycka är… en egen häst!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Rätt stall kanske