Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 1007 ggr
[Hallonqvist]
0

Slänga till krokodilerna

Inspirerad av mina gamla vänner på radio City i Göteborg så börjar jag denna dagen med ett ganska surt inlägg.
Jag har någon som jag vill slänga till krokodilerna. Någon som har missbrukat mitt förtroende och inte hållt vad h*n lovat och gjort mig mycket ledsen. Hade jag kunnat dra tillbaka tiden så att våra vägar aldrig hade korsats så hade jag gjort det.
*PLUMS!!*

Vem eller vad vill DU slänga till krokodilerna idag? :spank:

(Föresten så kan jag gott tänka mig att slänga i räkningen för bilskatten också, HU vilka pengar!)

Lorita
0

Oj, det låter som du har det jobbigt just nu, hoppas det fixar sig för dig.

Själv så har jag ingen krokodil mat i dag. för en vecka sen hade jag kunnat släng jobbet till krokodilerna, men igår så fick jag upprättelse, föresten mata Krokodilerna med alla konsulter och dåliga beslut på mitt jobb.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Fourjoy
0

mata krokodilerna med alla dessa "klyftiga" personer i EU som ställer till det för oss….Skrikandes

ragnhild49
0

Just nu känner jag mig så harmonisk, så för tillfället så får krokodilerna svälta!

Wippen
0

Jag skulle vilja kasta föräldrar till krokodilerna som har skaffat barn och ej tar hand om dem, ser allt för många barn har ett odrägligt liv.

Sen vill jag absolut kasta fästingarna till krokodilerna dem är så himla VIDRIGA, men det blir väl bara som sockersmulor i deras tänder

För övrigt så kan krockisarna få vänta

ragnhild49
0

Ett annat sätt att "straffa" folk.

Enligt en väninna så var det något år, en galning som på en musikfestival roade sig med att välta omkull Bajamajorna, MED människa i. Naturligtvis då på dörren, så att personen där inne, inte kunde ta sig ut själv.

Efter det har man i familjen myntat uttrycket "vem skall vi välta !?" Uttrycket är då riktat till någon som man är tämligen missnöjd med.

Skit-bra, skulle jag vilja påstå!

Arhults
0

Jag slänger mer än gärna hingstägare som svartmålar sina kollegor/konkurenter på Internet för att själv tillskansa sig fler betäckningar!

Hoppas att sto ägarna genomskådar sådant lågt beteende!SkrattandeJag är för all bra avel men inte småaktighet!

Fourjoy
0

#6 tyvärr allt för vanligt….men synden brukar straffa sig själv…  man får hoppas det stämmer…

Skulle vilja slänga årets influensa till krokodilerna också Rynkar på näsan ….vi har en chefsläkare i stallet och hon konstaterade att jag har åkt på den….det är tydligen den värsta på flera år dessutom, läste att man ska ligga till sängs och hålla sig inomhus… hm….hur löser man det med fodring och mockning?

ragnhild49
0

Vill egentilgen inte ta i för mycket, men nästan så att jag skulle vilja slänga dom som registrerar sig här på WiF och förblir anonyma. Kan man inte stå för sin identitet, tycker jag inte att man har här att göra, faktiskt!

Arhults
0

Bra speciellt när man ska klaga och kritisera! Håller med faktiskt! När vi inte är anonyma hålls tonen på en trevlig nivåOskyldig

[Hallonqvist]
0

Kan litegranna hålla med faktiskt. Även om det kanske är fel då jag som Sajtvärd ska vara opartisk.
Den 8 april i år klev vi över gränsen 300 registrerade medlemmar.
Men var är allihopa någonstans? Många registrerar sig nog enbart för att läsa, men någon gång kunde det ju vara kul att få ett litet "hej" också.

Lorita
0

Nu skickar jag jobbet en gång till till krokodilerna (måte dom tugga långsamt och hårt)

vår avdelning (ny startad den 1 mars) ska läggas ner, besked fick vi i dag och vi läggs ner på tisdag Förvånad jag är den enda som vet vad jag gör efter tisdagen, dom andra kan hamna var som helst. Man gör inte så med sin personal Skrikandes

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning