Färgkursen inställd!!
Pga för få intressserade (endast 10st) så måste Maria tacka nej till Sofia Mikko opch hennes säkert MYCKET intressanta föreläsning.
Med tanke på vad som skrevs här på Welshponny.ifokus för några veckor sedan angående färggenetik, så finns det de, som skulle ha kunnat lära sig ett och annat, om de bara hade anmält sig. ALLA hade kunnat få lära sig ett och annat!
Tråkigt att så få är intresserade, när det bjuds något utöver det vanliga. Det är så'nt som gör att folk som jobbar för föreningen och dess medlemmar ledsnar, när de inte får nå't gehör.
Gnälla över dessa eldsjälar går däremot bra!
En besviken Gunilla Olesjö Andersson (som hade anmält sig)
…men de som inte anmält sig kanske inte hade tid just då eller hade andra förhinder som jobb osv… man får ju se lite längre än till sitt eget… så att gnälla på dom som tydligen "borde" anmält sig…vad utvecklar det?
förstår att du är besviken men man kan ju inte låta det gå ut över andra, var och en måste ju få bestämma själv…
Hade gärna gått men då min dotter fyller 18 år så tycker jag det är lite viktigare…
Hade nog kunnat vara fler anmälningar (eller var det kanske fler?)!
Vi skickade mail med frågor angående pris, samt om det var medlemstvång i Welsh för alla deltagare mm. Men vi fick inget svar!
Tråkigt då vi var flera intresserade. Undrar om det är fler än vi som inte fått något svar som kanske skulle anmält sig annars… Eller om fler anmält sig fast det inte kommit fram till kontaktpersonen?
Jag tror också att placeringen avskräckt många. Hade nog varit mer intressenter om kursen placerats lite mer söder ut…
#3 Fast längre söderut, då hade det ju blivit längre för oss som bor hyfsat nära Uppsala. Sverige är avlångt och allting är relativt. En attraktiv aktivitet är inte avlägsen!

#3 Hej arnlic, något mail om dessa frågor har jag aldrig fått och jag är tämligen noga med att kolla och besvara min mail.
Sen finns ju fortfarande telefon…
Jag håller med ZABA, nästan allt ordnas i södra Sverige och vi som bor lite längre norrut - om än inte ens i mitten av landet - får nästan alltid styra kosan söderut.
Fram för fler aktiviteter i "norr"!! 
Inget illa menat
, men jag har mailet i min mailbox under skickade meddelanden (skickat 29/3)… Det kan ju hända att det inte kommit fram ändå? Men frågan var om det kanske hänt flera då…
Angående placeringen så är det ju ett faktum att den allra största delen av Sveriges befolkning bor i södra delen av landet. Så vill man nå största möjliga publik måste man nog tyvärr utgå ifrån det. Även om det naturligtvis är mer "rättvist" att ha det i mitten av landet. 
Ber om ursäkt, men jag kan inte komma ihåg att jag såg något telefon nummer i "annonsen" på SWF:s sida
utan bara en mailadress, annars kunde jag ju förstås ha ringt!

Då hoppas jag på att någon
orkar dra ihop till kursen igen!
Jag vill jättegärna gå den och kan säkert få med mig några till från stallet MEN just den 16e är jag upptagen med att vara på Öland, en resa jag inte kan komma ifrån hur gärna jag än velat.
Om vi tigger riktigt snällt så kanske vi får en andra chans 

Jag bor ju i Göteborg och räknar kalt med att liknade möjligheter kommer att dyka upp nära mig, ganska snart och då kommer jag göra allt för att gå.