Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 921 ggr
[Hallonqvist]
2009-04-09 11:35
0

Glad Påsk!

Ett par timmars arbete till sen så åker jag iväg på lite "semester" över påsken iallafall. Ni som ska ut på vägarna kör försiktigt och alla övriga ha en riktigt härlig och skön långhelg!

ZABA
2009-04-09 12:05
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Back to you and alla andra! Skrattande

Ser också fram emot ledigheten. Förhoppningsvis har jag ett friskt föl och en lika frisk stolt mamma att beundra i vårsolen som ska skina i påsk. Måste storstäda huset, diska, sortera verifikationer och bokföra. Sen ska jag också umgås med mina djur, ta långa ponnypromenader och t o m kanske några ridturer på SWB:et som blivit lite eftersatt senaste tiden.

Fourjoy
2009-04-09 12:07
0

Glad Påsk!!!

blir hemma över helgen…blir väl lite vårstädning, fixa nytt trästaket och förstås äta GOD mat med bekanta!!! ska bli superväder så det lovar gott…

ragnhild49
2009-04-09 14:54
0

Jobbar som vanligt då det är helg. Lite extraklirr  i kasan blir det då. Det mesta av snön har regnat bort nu och hela vinterns hästskit (i hagarna) ligger nu och väntar på att bli uppmockade…..

Jag hoppas att vårvädret håller i sig även till veckan efter påsk.

Dyblygiad
2009-04-09 19:27
0

Glad påsk på er alla, jag fortsätter min semester med att vaka på dessa oförklarigt knipande ston. Jag vill ju se ett Dybbeföl!

Carrick
2009-04-09 23:35
0

GLAD PÅSK till alla här inne!!

Hoppas solen fortsätter att skina på er alla och att ni som går i väntans tider snart slipper gå och vaka!!