Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 993 ggr
Fourjoy
0

vilken dj-la morgon...

har inget med welsh att göra alls men jag måste göra något annat än undra just nu…..

dagen började bra då min son fyller 13 år…men sen gick det utför…fick besked att en väldigt nära vän till familjen.. en "extra" mamma för mig hittats liggande brevid sin bil med hjärtstillestånd…senast jag hörde hade dom försökt återuppliva henne i närmare 3 timmar…har inte hört mer sen dess…men det ser inget vidare ut…

sånt här gör att man får helt annat fokus på omvärlden…det som var viktigt igår har ingen betydelse idag…

Lorita
0

Oj, hoppa det slutar bra.

Du får en tröstekram också.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Fourjoy
0

…har fått besked att hon ligger i respirator och det finns inget hopp… fy fan vad snabbt livet kan vändas upp och ner…Gråter  det här kommer ta lång tid att förstå…

Lorita
0

Är hon gammal och har hon varit dålig tidigare eller kom det helt oväntat?

Du får en miljon tröstekramar till som du får dela med dig till resten av hennes familj och din familj också.

Dyblygiad
0

usch så tragiskt. Men den lilla trösten som knappt tröstar är att hennes smärta var snabbt över medan anhörigas blir dessto värre.

Fourjoy
0

Tack…. hon var bara 56 och frisk som en nötkärna…en blixt från klar himmel kan man säga…

Hade någon varit i närheten när hon fick hjärt stilleståndet hade hon troligen överlevt…

Dyblygiad
0

#5 Det är alltid så hemskt när yngre personer dör oväntat. Inte riktigt deras tur på något sätt.

Ur medicinskt intresse så undrar jag hur länge hon legat innan någon startade HLR? FÖrstår dock om du inte orkar svara på en sådan plump fråga.

Fourjoy
0

ingen fara… doktorn trodde att hon legat allt mellan 15-30minuter innan hon hittades…hon var kraftigt nerkyld… dom har dock konstaterat att det inte var en infarkt så än så länge är det osäkert vad som egentligen hänt

Vi är alla i chock antar jag….det är så oerhört svårt att förstå och greppa vad som hänt………hela dagen har varit ett vakum…

Lorita
0

Ett vakuum blir det, jag förtår din situation det måst vara rena chocken för er just nu.

Sasser
0

Men fy så tråkigt. Eran dag som skulle bli kul, främst för grabben med födelsedag och allt..

Men vat aldrig hur det blir..

CARPE DIEM!

Fourjoy
0

.. ja, gårdagen blev inte alls någon glad dag…men vi var och handlade present och barnen fick äta Mc Donalds så dom var rätt nöjda ändå…släkten kommer till helgen…ska bara samla ork att städa och fixa kalas… känns inget vidare…men vi får inte glömma hans födelsedag trots det som hänt…

dom har i natt konstaterat en stor hjärninfarkt…idag ska hon tas ur sövningen och tas upp till korrekt kroppstemperatur då hon legat nerkyld och sövd…sen ska dom avgöra om det finns liv kvar…EEG har inte visat några tecken alls… en enda stor mardröm…

Fourjoy
0

Gråter har just fått reda på att allt hopp är ute….Gråter 

livet är inte rättvist…

Lorita
0

Livet är inte rättvist, det är så sant.

Carrick
0

:hug::hug::hug:

Wippen
0

Tänker på Er, varma kramar från oss

Steffi med familj

Sasser
0

Visst är det konstigt hur förbaskat fort det kan gå! Fånga dagen, man vet aldrig hur det ser ut om en minut, timme, dag….

Tänker på er!

Arhults
0

Usch så tråkigt, onödigt när någon är så ungGråter