Hingstpremieringskatalogen
När kommer den ut på nätet eller hem i brevlådan? Någon som vet? Shetlandskatalogen kom idag….
Finns inget som heter hingstpremiering för welsharna… 
I SWF är det Maria Carlsson som har hand om anmälningarna och katalogtillverkning inför hingstvisning och hingstutställning. Jag vet att det kommit en hel del anmälningar till båda. Information kommer säkert så snart som möjligt på SWF:s hemsida.
Lite lustigt egentligen, att SWF brukar lägga ut info om vilka hingstar som är anmälda till dessa aktiviteter men när det gäller andra utställningar så får man inget veta förrän på själva visningsplatsen. Men efter årsmötet blir det förhoppningsvis ändring på det!
Foto: En av deltagarna från 2008.
Utställningen börjar i alla fall kl 13.00 (ca) så då behöver vi inte gå upp mitt i natten…men det blir väl senast kl 6 som lasset går…kommer bli en låååååång dag helt klart…
#1 Tack för upplysningen.! Jag var väl snabb nog att ta med min från shetland…. Sorry:)
Fint foto på Ingrid & Soprano!

Det kommer nog en deltagarförteckning på SWFs hemsida, åtminstone över hingstar anmälda till kvalitetsboksvisning, skulle jag tro? - i alla fall gjorde det det 2007. Nån som minns hur det var i fjol?
jodå, det var det förra året också.
Hoppas den kommer snart, är så nyfiken!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km