OT hjälp katterna(traderaauktioner)
hej!
Jag hoppas jag får lägga detta här men det handlar ju om djur trots allt:)
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=243516&listtype=1
direktlänk
HJÄLP MIG HJÄLPA KATTERNA
De medel som kommer in går direkt till Sturkökatterna!
Jag förstår inte riktigt, vad handlar det hela om?
#1 Det står i auktionerna vad allt handlar om. där finns även en länk till min blogg där ni kan läsa om katterna jag räddar.
men länken leder ju bara till en lista med annonser?
#3 ja auktioner. ni kan buda på de auktionerna(det ni vill vinna) och den som budar högst när auktionen slutar vinner föremålet för auktionen.
Har du aldrig varit på en auktionssajt? Hm, hur ska man förklara. vad är det du inte förstår?:)
NU är det massvis med nya auktioner ute, mycket mer än sist. kolla in det och hjälp mig rädda "mina" katter.
Imorgon kommer det även upp jättefina armband samt mer örhängen.
KOLLA IN DE NYA HUNDSYLTARNA BL.A:)
Just nu är MASSA nya auktioner ute, värt att kolla in!
Mycket nya smycken.
Denna veckan ska 3 katter kastreras, vaccineras, imärkas, avmaskas och
Strongholdbehandlas och ev annat som behöver göras vid nedsövning. Det är
INTE billigt, snälla hjälp mig och katterna med att buda på auktionerna!
idag lägger jag upp en massa nya auktioner, håll utkik och buda på:D
pengarna är tänkt att sparas och/eller användas till:
Sista sturkökatten, honan vid folkets hus
Galtsjönskatten
Lyckebykatten
eventuella apotekkostnader.
(om inget mer akut fall kommer emellan, uppdaterar allt på bloggen, kan även scanna in veterinärkvitton/apotekskvitton vid efterfrågan)
på bild hemlösa vackra Lyckebykatten
det finns inte bara saker till katt eller hund ute:)
Nu är det dags för en ny omgång med massa olika saker.
Då någon dumpade en kartong med två okastrerade honor utanför min grind har jag massor med utgifter igen, två honor är inte billigt
:(

#9 jag brukar ta in hittekatter och kastrera och sen får dom bo i stallet en kostnad på ca 800 kr / katt det klarar stallet själv, kattmaten ingår i driften av mina råttjagare
vad tigger du pengar till?
#10 Går du in på www.kks.nu och www.ronnebyshittekatter.blogg.se eller www.hittekatter.ifokus.se så förstår du vad jag "tigger pengar till"
#10 får dina stallkatter inte mat, utan får bara äta det de hittar? hoppas jag missuppfattade:)

#12 dom får mat hela högen så klart, vitsen är ju att det inte ska finnas "levande föda" åt dom 
#12 aha:)
vad snällt av dig och stallet att hjälpa hittekatter och att ni kastrerar, tänk om fler stall och bondgårdar kunde göra så!