Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 848 ggr
Fourjoy
0

God morgon 1/3

Hej allihop, Skrattande

Här är det strålande sol och -15 grader bitande kallt… har precis kommit in efter fodring och ska nu titta lite på vasaloppet en stund innan jag ska ner och mocka lite skit…uppskattar verkligen den stunden då den är en utmärkt tid för funderingar och reflektioner…många bra ideer har kläckts under mockningen…

Var i Linköping igår fram och tillbaka och lämnade min lilla kicka till sin ny familj som sedan åkte hem mot Borås.. hon kommer bli mycket saknad.. men en mer underbar familj kunde jag inte hitta…

ragnhild49
0

Är i startgroparna för att åka med PernillaJ och hennes gotlandsruss Hastig till Svärdsjö (vardetvälviskulletill…). Skall bli roligt att se lite andra ponnyer än mina egna och träffa gamla hästkopmipsar (människor) . Rose-Marie Svensson, som driver RMS stuteriet kommer med en uppfödning.

ZABA
0

Vaknade upp till en kall morgon. -13,7 grader klockan 05:45. Matat ponnyer, mockat och fixat klart för insläpp. Just nu skidar folket på tv:n för glatta (?) livet. Hoppas jag hinner se segerstriden före det är dags för mig att åka mot Molstaberg och årets andra möte inför welshriks.

#1 Lycka till! Ser fram emot welshresultaten (och gärna även Hastig's) framemot kvällen. Hoppas ni har långkalsongerna på!

wester-ek
0

Hej Hej… Runt 8 tiden var det -9 här hemma & kanon fint väder så vi passade på att ta ut Jack för första gången… Gick jätte bra o lill killen är hur pigg o glá som helst!

//We

Fourjoy
0

åh, sicken liten plutt… hur söt som helst…Skrattande

Dyblygiad
0

Har mest gått i dvala idag. I fredags så fick vi beslutet från Agria om utdömning av vår ena ponny Gråter Det är inte lätt att vara glad denna helg.

Har dessutom suttit på stallmöte.

Fourjoy
0

..usch.. sådana besked är inte kul…tänk om man kunde slippa sånt…

Min gamling roade sig med att busa hejvilt när han skulle gå in ikväll…han hade ponnygalopp i hagen i säkert 5 minuter…sen var han helt slut…ingen vidare kondis…tur är väl det annars hade jag väl stått där ännu…