Då och nu...
Ekbäckens Sven (före han kom till mig Foto:Ekbäckens men har lov att använda)

6 månader.
Hjälp vad det händer saker med hästarna framförallt mellan 2 och 3! Då kanske det finns hopp för min speta som för tillfället har halsen upp och ner, spetsig manke och vispande ben 

Nu ska du inte vara sån!
#6 Det är helt otroligt hur dom utvecklas:). Svårt att bedömma om man i maj ska anmäla till unghästbedömningar i sept:).. Mycket händer den sommaren. Det är så kul att följa unghästars utveckling tycker jag.
Häärliga bilder, man längtar ju efter att få se hur hästen utvecklas gärna till den är 4 åring… länge kvar för Sven min vän.
Sonette nu, 3 år.
Sting´s Pretty Puzzel, nu… Dräktig med Rimskij.
#25 Supersöt
#26 Helt otroligt:) SKITSNYGG!!!

Ja, Black Jack är så otroligt fin!
Och då har jag inte ens sett honom i verkligheten…
… önskar att han lite mindre busig bara…annars vore han en 10 poängare..
# 25 - 26 Men vilken otroligt snygg häst… wow vilken skillnad..

#26 Såå fin! Trevligt att se bilder "före och efter"
Fler som har bilder att visa?

Och det här är ett foto från idag, 2½ månad senare. Mellan fotona har hon hunnit matvägra, gå ner i vikt, börja gå upp i vikt, blivit sjuk, vuxit en massa på höjden och till slut blivit friskare. Hon är lite låg i hull fortfarande (om man känner genom den långa vinterpälsen), men jag tycker att det går framåt i alla fall 
OJ!!
vilken otrolig skillnad på så kort tid!! hon ser jättefin ut.. tänk vad bra mat kan göra…. bra jobbat!! det är så kul att se individer som mår bra och trivs med livet…
min parvel är också helt frisk nu…han spenderar dagarna med att tampas med vår 28 åriga shetlands hingst.. en utmärkt lekfabror som lär slynglarna lite vett och etikett…

Tack!
Jag tror hon börjar trivas. Hon tycker nog att Gullan är lite tråkig ibland, men de funkar jättebra ihop. Jag har ordnat lite mer jämnåriga kompisar till i sommar (en 07 och en 08) och hoppas att hon kommer att gilla det.