Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 700 ggr
JenD
0

Godmorgon 19/2

Godmorgon allihopa!

Idag är det fullt med snö i Skåne IGEN.. I går var det lite lite snö som kom ner från himlen så det såg relativt lugnt ut att ta sig till stallet idag (cyklar några kilometer från stationen) Men så vaknar man idag och allt är vitt. Igår hade vi hovis i stallet och lille Vimsie var superduktig :) Såå skönt med snälla unghästar :) Idag ska jag vara ledig från jobbet och ska till stallet senare(kommer få gå pga snön :( Får väl busa i paddocken i snön idag det tycker han är kul och jag med :D Ger mig nog inte ut på promenad i skogen när det är så mycket snö.. Jag är visseligen född i Värmland och född i snö ;) men det är inget för mig, tror jag är född i fel land, tror jag egentligen är från karibien eller nått hehe. Vimsie däremot är ett snömonster, rullar sig om och om i snön så han blir helt vit *galen* ;)

Är det nån som är utan snö i landet?

Ha en bra dag allihopa!!

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

[Hallonqvist]
0

Vi har ett par centimeter här i Tyresö söder om stockholm.
Har en riktigt körig dag. Ska försöka jobba samtidigt som jag väntar på en larm-montör, ska packa, klippa mig i eftermiddag, åka ut till hästen, hinna lämna katten, åka till Onoff och byta min nyinköpta TRASIGA mp3-spelare och sedan hem och packa lite till.
Det får snöa bäst det vill och vara hur kallt som helst, imorgon åker jag till sooooolen!!!! Skrattande

JenD
0

Ojj japp det var en fullspäckad dag men om du ska till solen imorn känner jag inget medlidande haha.. Bon voyage, hoppas på trevlig resa Skrattande

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

ZABA
0

Lite mer norr om Stockholm, på Färingsö, har vi inte ens ett par centimeter snö. Max en. Istället är det på tok för gott om is överallt.

Idag väntar snart lunchtillverkning och därefter ska jag åka med chefen för att handla och bl a besöka travcampen Yttersta. Hoppas vi hinner tillbaka till klockan 16:30. Annars blir det ont om tid att fodra, mocka, släppa in djur och dessutom hinna i tid till min bokade tid hos massören. Det kommer göra såå ont när hon knådar loss muskelknutarna men det blir såå bra efteråt.

PS. Igår löshoppade tvååriga Shamrocklake Marie Clare för första gången. Hon var fantastiskt duktig. Folket som var publik blev riktigt imponerade, precis som matte. Det blir nog till att visa flickan på talangjakt i alla fall…

#1 Inte ett dugg avundsjuk är jag…