Bjärsjölagård
Är det någon som har hört något om vad det blir för domare där? Tycker proppen borde dyka upp snart…

Domare blir Birgitta Larsson, proppen kommer i welsh ponny nytt o är skickad till webmaster hos swf
Är det någon som vet hur dags det börjar på söndag? Ska åka och kolla tänkte jag.

Utställningen börjar kl 0800 på södag.
Ridklasserna är flyttade från lördagen till söndag. /Christer Nilsson
ojoj.. då måste jag ju åka jättetidigt! Räknade 2h från Växjö ner dit.. är det rimligt?
#4 Ca 2h är vad jag också räknat på, bor i Alvesta ^^
Är det någon som vet antalet starter och hur det är fördelat per klass? (utställningen då)

Det går inte att säga något generellt om antalet hästar/klass eftersom det skiftar från klass till klass.
Det är c:a 80 anmälda hästar allt som allt från W. Mountain till Part Bred
#6 Oj, per sektion skulle det stå. Men jag har fått svar på detta också. Tack i alla fall!
Om det är nån som är nyfiken så är jag just hemkommen och resultaten blev
BIS: Kulltorps Etikett
ResBIS: Parkhurst Flash Harry
BIR sec A: Molstabergs Soprano
BIM sec A: Sjömillans Zinnia
BIR sec B: Kulltorps Etikett
BIM sec B: Kulltorps Kevin
BIR sec C: Mollehusens Sweet Sue
BIR sec D: Parkhurst Flash Harry
BIM sec D: Kildegaards Cirkeline
Bilder kommer senare, kameran dog sista timmen (
) så måste ladda den en stund.

vi är jättenyfikna särkilt på bilder!!!

#9 Vilken underbar bild, verkligen proffsigt tagen!
Håller med #12 - JÄTTEFIN bild på finfin ponny! Bort med "soppåsen" bara så blir det perfekt.
Så KUL att få snabba resultat och bilder nu för tiden. Tur att det finns internet på jobbet!
#9 Tackar!
#13 Tackar med! Soppåsen ska jag ta och pilla bort..
Och ett extra tack! För ditt tips på hastfoto.ifokus för nu kommer jag även kunna närvara hela dagen på Salsta!
#14 Så bra att man gör nytta ibland! Vi kanske kan ha en liten Welshponny i Fokusträff på Salsta? Många av oss kommer ju vara där. Jag lär vimsa runt med kameran och ska även försöka mig på att visa en sektion B-valack (Cloigen Sinbad) och mitt wpb-föl Exzentrics Mixed Memoriez (se bildcollage).
#15 Det låter ju som en riktigt bra idée, även om jag är rätt ny här. Men det är ju alltid roligt att träffa nya trevliga personer. Ska också vimsa runt med min kamera ;P Hoppas det går bra med visningen!

Åh vad kul att du är på Salsta, då måste du ta många bilder även på WPB så jag kan få fina bilder på min tvååring! D.v.s om han uppför sig….
#17 Det kan bli fina bilder även - eller kanske framförallt - om de man visar inte uppför sig också. Roliga annorlunda bilder som man senare kan se tillbaka och smila åt…
Fast naturligtvis hoppas vi på fint väder, skötsamma pållar och uppskattade resultat. Själv är jag mkt fundersam på hur min fölis kommer uppföra sig. Om bara mamman med sin handler sköter sitt jobb så blir det no problems med fölet.

Det ska bli jättekul att se din fölis! Mina två ska in och tucktas nu hela veckan…
Du var ju och såg broden e. VN Hanassie i helgen, ska bli kul att höra vad du tycker om ett år äldre brodern e. S Dancer, han har vuxit till sig väldigt.
Var det inte dom som sprang och gömde sig när ni var här?
Så, tänkte ladda upp någon mer bild.
Kulltorps Kevin

Englykke's Duchess

Twyford Tuscan

Parkhurst Flash Harry

Cwmtynant Santes Eddiwen

Cadlanvalley MillieRose

Jag är inte helt hundra men jag tror detta är Twynmelyn Morfydd, men rätta mig om jag har fel.

Suveräna bilder !!!
(Och GUD vad lika Harry och min Haly är
)
Vem är fotograf till bilderna. Har försökt att forska.
Är en jättefin huvudbild på Twyford Tuscan och Englykkes Duchess
som jag skulle vilja ha.
#28 Om du syftar till fotona i denna diskussion är det jag som är fotografen, har mailat dig