Ridklassträff på Burhult
Någon från Stockholmstrakten som funderar på att åka till ridklassträffen på Burhult 15 februari? Jag samåker gärna!

Jag bor i Göteborg, har just anmält mig 
Jag funderar på att åka båda dagarna, eftersom detta är ett supertillfälle att slå ett slag för ridklasserna! Jag åker från Uppsala ev. via Sthlm, om någon är intresserad av att samåka. Ring mig i så fall, eftersom anmälningstiden går ut på fredag.
Gunilla 070 - 677 83 70
Naturligtvis blev det så att mötet jag skulle gått på i morgon blev inställt och jag trots allt hade kunnat åka till Lerum på träffen.
Nu är det på tok för sent att organisera hästpassning inför helgen. Ni som var där får gärna berätta utförligt i tråden om hur fantastiskt roligt och lärorikt det var! Bildbomb önskas - iaf av mig.

#3 jag och min kamera ska dit på söndag
bilder kommer 

Hur var det igår? Någon som kan berätta?
*supernyfiken*

#5 jag tänkte skriva en artikel
jag hoppas få den klar snart och med fotton.
Samtidigt så spanar jag efter alla små barn 3 + i min närhet som kan tänkas vilja tävla 

Vad bra! men nyfiken som jag är - kan du skvallra om det i alla fall var en bra dag?

#7 det var en underbar dag och det kommer säker bli kul när vi kommer igång med tävlingar.
Riktigt publikfriande, med alla hästar inne samtidigt och ett kort eget program (skritt, trav, galopp, rygga+ halt på lång tygel) snabbt, lätt att rida och roligt att titta på
sen fanns det klasser för barn på 3 år och uppåt, dom minsta rider med ledare, skritt och trav.

Jag blir avis bara jag tänker på det!