Ledsen
Jag är så ledsen, staffan skulle ha kommit hem ifrån england torsdagkväll o vi skulle köra till holland o hingstshown därnere, träffat en massa vänner o haft trevligt. Nu sitter han fast på en STÄNGD flygplats pga SNÖ. Så just nu ser det inte ut som att vi kommer iväg.
Men det finns ju de som har det värre, typ Australien……..
Men usch då. Vi får hoppas att snön blåser åt andra hållet så att de öppnar flygplatsen igen så han hinner hem i tid för eran avresa.
Dom är duktiga nuförtiden på att jobba emot vädrets makter så vi får hoppas på det allra bästa!
En gång satt jag på flygplatsen i Kapstaden för en ynka 2-timmars tur till Johannesburg där vi skulle ut i buschen och sova några nätter. Dock hade dimma andra åsikter om våra safariplaner så vi gick miste om nästan en hel dag då vi satt på flygplatsen och bara väntade istället. En dag att missa var mycket när vi bara skulle vara där i 3 dygn. Och till afrika åker man ju inte alltför ofta. 
Men vi fick se det postivt. Det blev ju trots allt lite lejon-spotting till slut och en ankomst till lodgen vi sent kommer glömma mm mm.
hoppas ni kommer iväg, jag håller tummarna och sen måste du rapportera allt fint du såg på hingstvisningen!

Meningen var att vi skulle åka igår när staffan hade landat på kastrup så skulle vi vidare till tyskland o sova där för sedan köra resten idag. Prem började kl 0830 IDAG!!
Staffans plan skulle ha lyft 1815 igår o han ringde hem flera gånger om olika start tider men sen STÄNGDE de flygplatsen 2345.
Nu efter mycket trassel o byte av flygbolag kommer han till danmark 1500 sen tycker han att vi ska köra hela vägen resten av dagen så jag kan vara där imorgon när finalerna går! Visst är han rar!
Till saken är att han veckopendlar så måndagmorgon ska han tillbaka till england för att sen ta sig hem på onsdag för att köra till sälen med våra grabbar som har sportlov/semester nästa vecka!!
Jag har packat sen igår o kameran är laddad så på söndag får ni se bilder!
PS om inget annat inträffarDs

Usch så tråkigt! Det var en förbaskat hopplöst väder det blivit!