Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettutställning-premiering
Läst 1266 ggr
sting
0

Inbetalt

Så nu är min fina cob hingst anmäld till kvalitets visningen………

Besiktigad, svreg, och inbetalt, imorgon åker papperna in till spaf

Ev tar vi med oss Cennen Schubert ochså!

Vilka fler har anmält?

Besiktningen på ATG klinken kosta 1400 inkl moms o klinikavg, hmmmmmmmm

Arhults
0

Alla redan! Vi ska besikta vår sek B i mitten på februari! Ska bli kul att se Schubert.

Sasser
0

Min älskling är besiktad, anmäld och betald till Grevagården.

#0 Han heter

Sting´s Pretty CamaroFlört

vildapillan
0

Vi har anmält våran 2åriga cob hingst och våran 8 åriga sekt C hingst. I Slöinge kostade det 1570:- att besikta.Rena rånet!!!!!! 

Hoppas det kommer många hästar och förståss mycket publik!!!

Fourjoy
0

ungefär samma summa som distriktarn här tar för en vanlig besiktning..

Arhults
0

Oj vi betalar till vår distriktsvet ca 1000:- för en vanlig besiktning 1200 med böjbrov!

Det ska bli jättekul och spännande att se alla hingstar. Är det någon som känner till fler nya sec B welshar som ska visas?

Izzi
0

Nu är min Ias Cadarn besiktigad, anmäld och betald.

HAPE
0

#6 Det ska bli väldigt kul att få se honom live!

ragnhild49
0

"Mormor", "farmor" och övrig fanclub kommer till Grevagåren och hejar!!!!

Izzi
0

Ska bli jättekul att få träffa er Glad

sanderfors
0

Nu har jag fyllt i anmälan till grevagården, dock inte till införande i kvalitetsboken, men Tyngwndwn Renown ska nu oxå dit! Så ska bli spännande och se hur han uppför sig…

Fourjoy
0

#10 ohh så spännande!!!!  "mamma"  hälsar….

sanderfors
0

Jag hoppas hon skickar honom stränga order att hålla sig på mattan oxå! Ska inte fourjoy åka dit?

Fourjoy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.. jag känner att nu när Rows "bebbe" ska var med så måste jag bara åka och titta…men när man ändå ska åka så långt så ska man ju kanske ta med en pålle…Flört   lite träning skadar aldrig… kanske han är lagom trött och mör då när han kommer fram?

Jag lovar att mamma Row är en sträng morsa… lillebror får sig åthutningar ibland så man rodnar… men ibland är det förtjänt… han roar sig just nu med att terrorisera 3 damer i hagen… men dom har himla svårt att motstå att leka med honom… idag tog han av sig täcket och alla gjordar var knäppta när jag hittade det…funderar på att döpa honom till Houdini..förstår inte hur han lyckas…

Lutar åt den svarta gangstern Skäms … han är den enda som är lämplig att släpa ut just nu.. vill inte åka så långt med gamla farbrorn…eller fölis.