Welshponny iFokus

Welshponny

Etikett: övrigt
Läst 798 ggr
[Hallonqvist]
0

vad vill ni ha...

För kategorier?
Forumet har ju funnits i snart ett år och det börjar bli läge att utvärdera litegranna. Om vi ska stänga ner eller fortsätta Flört
Jag la ut ett antal kategorier/grupper ifrån början för det var jättesvårt att sia om hur man skulle använda dom, och nu börjar det bli dags att gå in med suddpennan och korrigera lite.
Färger har jag märkt behöver absolut en egen grupp, hingstar behöver ligga kvar men kanske få fler kategorier, förslag på sådana?
Utställning och premiering är självgivna tycker jag, och likaså welshar på väg som faktiskt använts en del.

Kan ni inte tänka till litegrann och se vilka kategorier vi kan skrota, vilka ni vill ha kvar och förslag på nya!
Så blir jag jättetacksam! Skrattande

Zondell
0

Ett förslag:

Avel/frågor/härstamningar

Sekt A

Sekt B

Sekt C

Sekt D

Sekt PB

med "egen" kategori för resp sektion

Edition
0

En sån bra sajt stänger man inte ner, den utvecklar man, fy skäms Hallonqvist!

Zondells ide`var superbra, lätt att hitta och överskådligt.

För övrigt tycker jag att upplägget är bra, ibland går olika trådar och rubrikerna in i varandra, men det är nog oundvikligt.

[Hallonqvist]
0

Nu har jag delat på kategorierna så alla får varsin, och lagt till en ny, welshen i världen, då det ofta är trådar om welsh internationellt.
Funderar även på en God Morgon-grupp, för då kanske man får igång chattandet lite till.
Det får inte bli för mycket som hamnar under Övrigt, det riskerar ju att bli en "slask-kategori" och det vill vi ju inte!

Zondell
0

Bra jobbat med en väldigt trevlig sida Skrattande