Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettövrigt
Läst 709 ggr
[Hallonqvist]
0

God morgon 26 januari

Gääsp sitter på jobbet och har startat igång maskineriet för idag och ska strax ta frukostfika. Är alldeles slut i kroppen och knoppen efter en intensiv helg. Igår var vi och dök det var jättekul! Tog ett prova-på pass inför vår annalkande Thailandsemester då vi bägge tänkt satsa på dyk-cert. Ponnyn går lerig i hagen och kommer ikväll få sig en genomkörare med piggborsten. Sedan är det fortsatt renovering av gillestugan i källaren som gäller innan man får stupa i säng idag med.
Vad ska ni andra göra idag då?

ZABA
0

Morning!

Jag ska, efter att jag gjort morgonritualen på internet, börja att byta ut sigillkoden i det dataprogram som gör att jag kan skicka iväg utbetalningar. En kod på 36 siffror som måste bli exakt rätt för att allt ska funka. Dessutom ser man inte vilka siffror man skriver i så det kräver sin kvinna till jobbet!

Sen ska jag ringa några samtal, sortera verifikationer för att sedan åka iväg till Arlanda och hämta Triton Sund's matte (tillika min arbetsgivare) som kommer hem idag. Till kvällen hoppas jag att det vidriga regnet slutat för då planeras någon form av motionering av både mig och en eller kanske t o m två hästdjur.

#0 Ingen Thailandsresa 8/3 eller 31/5 tack! Återkommer i ärendet…

[Hallonqvist]
0

8/3 ligger jag fortfarande på playan…. den 31/5 är mycket bättre! Fast hmm jag har för mig att RPAF har sitt trårstest då så då är jag där.
PM tack! Skrattande

Sasser
0

Godmorgon!

Här i Dalarna har vi snö…snö…och massor av SNÖ. Jag tar hellre det än regn förstås men guuu vad jobbigt det är iaf. Jag vill ha vår/sommar och en massa värme. Minishettisarna i hagen får jobba iaf, medans Camaro den "retstickan" bara njuter av att ha det enkelt:),…

Jag är ledig hela veckan och ska passa på att jobba hästarna lite extra. Camaro ska ridas en del då min gamla idag stora (liten) stalltjej ska lägga ner energi på att jobba honom uppifrån ryggen:).

#0 Lyckliga dig som ska på resa, jag är inte ett dugg avundsjuk:)Flört.

#1 Hur gick det för Triton Sund? Jag har missat hela helgens sportsändningar.

Ha en bra dag alla!!

Sasser
0

#1 Oj, jag läste precis i tråden brevid:(

Fourjoy
0

snö.. det låter härligt… här är det is och lera i en "härligt" flytande mix… Rynkar på näsan  och ack så grått och dimmigt… fy bubblan…antingen kan det bli vår eller vinter med snö..

Sasser
0

#5 Dagens ridtur…