Welshponny iFokus

Welshponny

Etikettutställning-premiering
Läst 1365 ggr
Zondell
0

Kurs i uställningsteknik

Vi hade en väldigt lyckad kurs i Östergötland i lördags. Den var fyra timmar med teori och praktik. Rekommenderas till lokala ponnysällskap i landet.

Referat

Lorita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Danilo Dreams? Är han efter MA Limited Derams?

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Zondell
0

Svar: JA

Född 2003
Rödblackskäck (Overo), glosögd

Welsh partbred, valack, 136,5 cm
e. Ma Limited Dreams APHA (Paint)
u. Ninja II SPAR 35-90-6939
Uppfödare: Maria och Johan Silverhjelm, Kvänum

Danilo räknas som Welsh partbred då han har ren welsh stam på mammans sida och en Painthingst som pappa. Danilo är en cool ungponny med goda framtidsutsikter som är under utbildning på Valla Ponnyklubb i Linköping. Han är tävlat lokalt i hoppning och dressyr med bra resultat. Han skall visas på ÖPS utställning 31 januari men har väl inga direkta chanser att få någon höjdarpoäng.

Lorita
0

Han såg ut som en kopia av "min" Dolly lite mer vitt bara Flört dom har samma pappa och Dolly ska också ha welsh mamma men jag kan inte få fram vem hon är det jag vet är, Emma+stuterinamn? född -78, Dolly får nog bli ridponny Rynkar på näsan

Dom har sålt ett halvsyskon, nog hel till din till England han tävlar fältävlan.

Har du någon bild jag kan få använda på din Dreams? Det hade varit kul att lägga ut på Dolly bloggen Skrattande

Dyblygiad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja sådana kurser är roligaGlad

RPAF har haft 2 för JOhan Becker och 1 för Louise Whale (stavning?)

Zondell
0

Har skickat ett PM med bild till dig Skrattande

Lorita
0

#5 tack underbart Skrattande

Kursen måste ha varit väldigt kul och givande, det är viktigt att fylla på underifrån så folk vågar ställa ut och visa sina hästar.