Station 2009
Hmm.. är kanske ute i riktigt god tid men är ändå väldigt nyfiken på vilka hingstar som ska ut på station under nästa säsong, och vart?
Jag är främst nyfiken på Welsh Mountain killarna, men det kanske finns andra som är intresserade av resten, så in med info där med!
//Mysan
Vi kommer att leasa in welsh mountain hingsten Rosinas Last Storm från norge 2009.
Sen kommer vi att ha sekt C hingsten Tyngwndwn Superted.
Och så kommer vi att ha Leyeswick Dai.
oh Dai! Visste inte ens om han var kvar i sverige.
Bra att han kommer in i aveln igen efter lite uppehåll. Han är väl snart färdig för ELIT om han jobbar på lika bra ett tag till om inte annat….
Draken då?
Ekbäckens Savoy RWM 32 kommer finnas hemma hos matte på Stuteri Exzentric i Färentuna, Ekerö, Stockholm i början av säsongen. Kommer där endast kunna ta emot begränsat antal ston. Resten av säsongen tillbringar han hos Lovisa Eriksson, Engla Stuteri, Örsundsbro.

Brudvik Dyblygiad kommer stå på station hos stuteri Eirian, Öland.
Bostorp Besk RW 115 kommer vara hemma på Nattens stuteri hela sommaren.
#2 Dai kommer att bli tilldelad elit till våren ( om nya ägaren inte räknat fel) Ska bli kul att få hit honom!!!
"Draken" ska jag åka och lämna i norge hos Ole på lördag, som ska leasa honom i ett år. Jag önskar honom all lycka. Kommer att bli tomt och konstigt utan honom här…
Men han kommer ju att få det jättebra hos honom och då känns ju allt lite lättare när man tänker så
Det kommer att bli ett intressant år nästa år!!! Ser fram emot det redan, fast detta året knappt är avslutat!!!

Rimskij RW 104 kommer att stå i Vimmerby.

Speyksbosch Diablo kommer att stå hemma men finns i Sundsvall fram t.o.m april för alla som vill ha honom visad. Han står på AI och TAI till alla Sveries stationer.
Resten av våra hingstar finns på station här hemma tillgängliga till alla Sveriges stationer.
mina är hemma..
Henfynyw Tywysog RWC 3 finns redan nu i Eskilstuna och tränas med sikte på SM i dressyr nästa år. Han bör kunna ta emot några fruar där!!!

* Puttar Upp*
( Glöm inte att skriva ut Kat. ev. länk till mer info & bilder?)
//MW
Mina två är Southcoast Black Jack & Fourwinds Flash Jack, båda sektion C och länk: www.fourjoy.com

Stendyssens Diablo sek A kommer att vara i Vetlanda

För mer info och bilder på Diablo www.prex.se

Speyksbosch Diablo www.ridponny.net och www.elinnylander3w.se

#14.. oh, vilken pudding…. 

Ja han är en läckerbit vår Diablo, han tränar nu för fullt med sin lilla 13 åriga ryttare för att såsmåningom komma ut och tävla under 2009.
Han kommer endast att stå på station under maj/juni så det gäller att passa på!

*puttar*
#18…ohh.. en pudding till…
spännade… gillar även Rosinas Last Storm, såg honom på Greva…väldigt läcker…

Ändring angående Rimskij - högst sannolikt kommer han att stå i Dalarna i sommar.