Någon som kör in?
Jag letar efter någon som tar emot hästar för inkörning. Har en welshcobhingst på 3 år som jag skulle vilja få inkörd av någon som är duktig.
Mitt tips är Maria Henriksson i Rosersberg (strax utanför Upplands Väsby, Stockholm). Hon är suveränt duktig på allt med körning. Fast det kanske är lite för långt för dig att åka?

#1 Hmm har inte hon flyttat till Norge elr så??? Har nämligen för mig att Mickaela har tagit över stallet & e-affären?! Eller är jag ute o cyklar i bondvischan??

#1 Tack för tipset. Hittar jag en riktigt duktig, så är avståndet mindre viktigt.
Skulle varmt rekommendera dig att kontakta Lars-Åke Johansson, Ryasjö Hästgård i Sexdrega. Lars-Åke är en oerhört kunnig hästkarl som verkligen använder sig av hästen i allt som rör skogs- och jordbruk.
Gjorde ett mycket givande studiebesök hos Lars-Åke hösten 2007 och är helt övertygad om att det är där vi skulle vilja köra in våra hästar.
Tyvärr har han ingen hemsida, men om du följer den här länken finner du kontaktinfo:
http://www.hastpoolen.se/scripts/visa_foretag.asp?ftg=74
#2 Ska inte säga något säkert men jag vet iaf att när Maria tävlar så gör hon det av olika anledningar för Umeå RF. När jag hörde från henne senast så bodde hon iaf kvar i Stockholm. Butiken Equilex är mycket riktigt i ny regi.
#2 Jo jag tror du har rätt i att hon bor i Norge nu. Hon kommer iaf till Sverige och har träningar ibland..

Tack för tipsen!