Slättens Shaggy säljes
Slättens Shaggy Skm, bläs , vita strumpor bak, född 2007-05-29
F: Paddock Camargue RW 91 sek B
Skm
M:Slättens Pebbles 35-03-7989 sek B
skm, 133 cm
MF:Moelgarnedd Dewin RW 12 Fux (B)
Shaggy är visad som föl med 39 poäng och fin kritik.
Fadern har vunnit Royal Welsh Show, det mest ärofyllda man kan göra som welshponny!
Mamman är ett diplom sto , fick även gångartsdiplom och hoppdiplom som 3 åring.
Shaggy går ihop med 12 st andra hingstar i varierande ålder och är försäkrad, stelkramsvaccinerad.
Vid fler frågor maila,skicka pm eller gå in på våran hemsida och titta under övriga hästar.

Mätte Shaggy idag och han är 117 cm men är inne i en växtfas just nu , han var 120-121 cm på bakdelen :-)

synd att han är skimmel och jag har köpstopp här, riktigt läcker kille 

#2 Ja det var ju synd :-)
Tack så mycket föresten, han är även en jättesnäll kille :-)
Riktigt läcker kille.

#4 Tack så mycket

#Putt

#6 har du fler bilder på din kille? Hur ser han ut i vinterpäls 

#7 Har ingen i vinterpäs faktiskt , han ser ut som en liten lurvboll ;-) . Men jag kan försöka ta ett kort på han någon dag , får ha hjälp av någon då för det går ju int att ta i hagen då han bara ska fram och häls då *S*

#8 blir han som min Ametist, lite strävhårig typ 

Åååååååååååååå vad mysigt vinter med vindskydd och att dom använder det 

Jo det är väl den snön som vi fick denna vintern , den låg någon dag bara *S* Jo hingstarna använder sitt vindskydd och de är för härliga när de är där inna allihopa .

Mina använder också vindskyddet ofta, jag tycker det är viktigt att visa bilder på vindskydd som används, för det finns så många som säger att vindskyddet är bara "toalett" min erfarenhet är att mina gillar att kunna gå under tak ibland.

#13 Jo men mina ston är sämre de använder det mer som toalett S* men det är kanske för de inte är lika smarta ;-)

Dolly hon som rymde till oss, hon går (gick för just nu står hon i ett annat stall) in flera gånger varje dag i vindskyddet och liksom kollade att lyxen med fritt med tak var kvar 
Kiara som får klåda av regn-blöt-päls går in så fort det börjar regna ordentlig ute, så mina tre ston och en fjantig valack använder skyddet mycket