JA - hon äter ju... MEN *skit oxå*
Ja, de flesta har väl sett att min nya fölis vägrade äta allt utom hö. Vi provade det mesta, men det var helt ointressant och även i omgång 3, 4, 5… har hon vägrat smaka.
Så fick jag ett smakprov av Salsa Xtra müsli - vilket hon smakar på, äter lite av, imorse åt hon lite mer och på eftermiddagen åt hon bra! Slänger mig på telefonen för att kolla öppettider hos återförsäljaren här.
DÅ HAR DE LAGT NER HELA VERKSAMHETEN!! 
Närmaste återförsäljare? 18 mil enkel resa! Vad fasen gör man?

Uddevalla, Ludvika eller Borensberg - det är lika långt till alla ju.
Ingen därifrån som ska hitåt i jul?

Salsa är jättebra, det äter alla våra. Fölen vi har äter Salsa Extra Mix blandat med krossad havre!
Jag vill inte strö salt i såren men min man var och jobbade i Värmland i onsdags… Skit att vi inte visste detta då. Han åkte igenom Karlstad!
Gaahh!
Salsa fodret är så himla bra! Liknande sak hände i göteborg fast med skillnaden att vår återförsäljare började bete sig så himla illa mot oss som ändå var bra kunder (köpte till hela stallet) så att vi valde att bojkotta affären helt och hållet, tyvärr för Salsafodret går inte att hitta på nära avstånd i göteborg heller 
Jag kan skicka det till samma priser som vi säljer hemifrån. Våra fraktavtal är ganska bra.

Vi säljer Salsa i Kalmar/Nybro/Mönsterås området sedan flera år tillbaka! Ett prisvärt kanon foder!

*UPPDATERING*
Tack vare Zondell (bugar och bockar) har jag nu 10 säckar Salsa Extra liggandes på logen i stallet sen några timmar tillbaka. Lilla Fanny har redan fått sig en portion och åt med glädje upp allt som serverades. Gissa om en sten har lyfts för mig!
Nu är det bara att se tiden an och hoppas att hon går upp stadigt i vikt. Lite snorig och rinnande ögon, men det känns som ett litet bekymmer jämfört med matvägran.
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR till er alla.
Härligt att höra att det löste sig till slut, tummen upp! 
Härligt Hanna!
Skönt att vi fick fram fodret till Fanny innan alla helgdagar. Jättebra att hon äter också!
Hoppas det fortsätter att fungera bra och GOD JUL!